Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vel slik resten av mnd også!?Enn så lenge
TuMmY LoVe
Hehe, ja kjenner igjen denMhm, men får mye forståelse fra alle kanter. Folk bare okker seg"Ja, den siste tida er tung..!" Sier de. Jo takk
-Fra appen-
Det er godstolen min også.. og nå begynner jeg å bli trøtt.. Nooooo! Jeg har ikke skrevet tale!! Har gjort litt annet daJa, virkelig!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ikke fra min side ihvertfallBlir vel slik resten av mnd også!?
♡Jente 05.07.2013♡
Blæ, ikke noe godt.. Frister myyye mer med eggerøre!!Mmm...!
-Fra appen-
Jeg er trøtt selv. Kan ikke sove nå. Må være litt flink først!Det er godstolen min også.. og nå begynner jeg å bli trøtt.. Nooooo! Jeg har ikke skrevet tale!! Har gjort litt annet da![]()
-Fra appen-
Hva er målet ditt? Du skal vel få over 2000?Ikke fra min side ihvertfallskal prøve å ta meg litt "fri" i helgene
TuMmY LoVe
Mhm.. flink.. -.-Jeg er trøtt selv. Kan ikke sove nå. Må være litt flink først!
♡Jente 05.07.2013♡
Bare litt jaNoe, litt
TuMmY LoVe
Mye bedre å gjøre det nå, da får man slappet mer avJeg er trøtt selv. Kan ikke sove nå. Må være litt flink først!
♡Jente 05.07.2013♡
BrunFarge?
♡Jente 05.07.2013♡
Du også, da ramler vi vel fort av ttoppen tror jeg.Ikke fra min side ihvertfallskal prøve å ta meg litt "fri" i helgene
TuMmY LoVe
Nettopp der er jeg også. ÆæææMhm.. flink.. -.-
-Fra appen-
Nettopp...Mye bedre å gjøre det nå, da får man slappet mer av
TuMmY LoVe
Disse juni-12 damene klarer jo alltid å komme på en av de første plassene, selv om dem ikke var der i starten av mnd. Skjønner ikke hvordan de skravler egentlig.Du også, da ramler vi vel fort av ttoppen tror jeg.
Kos deg masse! Gleder meg til å høre om helga.Ja, nei jeg må prøve å gjøre noe halvfornuftig nå. Så jeg går i dusjen! Snakkes over helga, regner med jeg blir opptatt med bryllupet hele helga
-Fra appen-