Molly
Med lille spira i magen <3
God morgen! Ha en fin dag på jobbGod morgen javært oppe i 2 1/2 time og sitter på jobb alt. Har ett møte som ble svlyst, så da sitter jeg å blomstrer
TuMmY LoVe
Vinterprinsesse 15.januar ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Ha en fin dag på jobbGod morgen javært oppe i 2 1/2 time og sitter på jobb alt. Har ett møte som ble svlyst, så da sitter jeg å blomstrer
TuMmY LoVe
Ikke si det! 1trimester synes jeg nå er pyton!Frokost er lurt! Jeg fikk den i meg før jeg ble kvalm idag, tredje trimester er som en dejavu av første... Trøtt og sliten hele tida og kvalm og svimmel store deler av dagen!
-Fra appen-
Skravle kengu!! Det liker jegHa ha , spørs om det blir så mye skravling i dag.
Åååå, ikke frist sånn!! Litt lyst på ferske rundstykker og eggerøre!!Er det sant!? Uffda. Her blir det rundstykker og eggerøre
Vel, vel... De tro hjemmefra for en og en halv time siden og jeg kar kun spist frokost. Har ikke gjort noe enda... Hehe... Sier hele tiden at jeg skal starte, enn kommer meg ikke ut av sofaen. Skulle tro noen holdt meg fast.Effektiv du!
TakkerGod morgen! Ha en fin dag på jobb
Hihi!! Hva hadde du da?Åååå, ikke frist sånn!! Litt lyst på ferske rundstykker og eggerøre!!
TuMmY LoVe
Kos deg masse med frokost.Er det sant!? Uffda. Her blir det rundstykker og eggerøre
Er ikke det du pleier å si?Ha ha , spørs om det blir så mye skravling i dag.
Det synes du vel jaSkravle kengu!! Det liker jeg
Jeg hadde to brødskiver med leverposei med tomat på.Hihi!! Hva hadde du da?
Nei det tror jeg ikke.Er ikke det du pleier å si?
Her ble det knekkebrød.Jeg hadde to brødskiver med leverposei med tomat på.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
SorryIkke si det! 1trimester synes jeg nå er pyton!
TuMmY LoVe
Hvor mange og hva hadde du på?Her ble det knekkebrød.
Skulle vært det mye nicket hennesSkravle kengu!! Det liker jeg
Tidlig oppe du, kjedelig med avtaler som ikke kommerGod morgen javært oppe i 2 1/2 time og sitter på jobb alt. Har ett møte som ble svlyst, så da sitter jeg å blomstrer
TuMmY LoVe
Bah, håper ikke, da kreperer jeg..Sorry
-Fra appen-
Ja han kan være ferdig på en liten uke om han gidderMen da er jo alt klart til lille kommer!! Så får han speed jobbe litt de neste ukene
Mulig detHihi, mener jeg har hørt den før
TuMmY LoVe