Jaaaa.... Jeg må bare! Vi er to forlovere, hun skal jo holde tale tale den andre snuppa også. Har fått beskjed om å holde oss under 4-5 minutter, det skal jeg klare!Det går så fintDet klarer du !
Vinterprinsesse 15.januar ♥
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa.... Jeg må bare! Vi er to forlovere, hun skal jo holde tale tale den andre snuppa også. Har fått beskjed om å holde oss under 4-5 minutter, det skal jeg klare!Det går så fintDet klarer du !
Ha ha jeg er redd jeg sovner hos fotpleierFullt program ja. Du får kanskje ta deg en powernap i bilenEller kanskje du ikke merker til at du er trøtt
Det er godt!!! Taler på rundt 20min er kjedeligeJaaaa.... Jeg må bare! Vi er to forlovere, hun skal jo holde tale tale den andre snuppa også. Har fått beskjed om å holde oss under 4-5 minutter, det skal jeg klare!
-Fra appen-
*fniiis. Det gjør ikke noe det heller daHa ha jeg er redd jeg sovner hos fotpleier
-Fra appen-
Ja, nå er det fire og en halv uke til termin! JEEEZ! Det meste av utstyr er på plassDet kan jo nesten skje når som helst nå. De neste ukene går fort skal du se. Alt klart å ordnet til lille kommer?
Takk!Det er godt!!! Taler på rundt 20min er kjedeligeKorte er best! Lykke til
Jeg er sikkert ikke den første*fniiis. Det gjør ikke noe det heller da
Effektiv du!Jepp, nå er matpakker lagd og hulerboermannen og ungen er sendt på dør. Jeg har vært i dusjen og kledd på meg og skal lage meg et par brødskiver til frokost. Hadde egentlig vært godt med kakao, men vet ikke hvilken eske jeg skal lete i, så det får bli til lunsj. Etter frokost skal jeg nok engang prøve å få litt system. Står noen esker i garasjen og noen i stua og noen på soverommene.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
God morgenGod morgen!!
Frokost er lurt! Jeg fikk den i meg før jeg ble kvalm idag, tredje trimester er som en dejavu av første... Trøtt og sliten hele tida og kvalm og svimmel store deler av dagen!Sulten!! Får komme meg opp å spise litt frokost
Ha ha fantastiskJeg er sikkert ikke den førsteTimebestillingen min så sikkert veldig bra ut (kan bestille over sms) "Trenger fotpleie, er høygravid og rekker ikke ned til føttene mine!"
-Fra appen-
Ha ha , spørs om det blir så mye skravling i dag.Og der var skravle- Kengu!
-Fra appen-
God morgen vennen!God morgen!!
Men da er jo alt klart til lille kommer!! Så får han speed jobbe litt de neste ukeneJa, nå er det fire og en halv uke til termin! JEEEZ! Det meste av utstyr er på plassmen all opppussinga som jeg har bedt mannen bli ferdig med innen august, står nesten urørt... Jeg leste lista høyt for han igår. Han ble merkelig stille. August er over liksom, alt skulle vært ferdig nå! Men han hadde to uker med overtid nesten hver dag, og da ble det ikke gjort noe. Bare gjesterommet og vaskerommet er operativt iløpet av september så kan jeg leve med manglende lister her og der
-Fra appen-
Hva skal du spise?Sulten!! Får komme meg opp å spise litt frokost
Hihi, mener jeg har hørt den førHa ha , spørs om det blir så mye skravling i dag.
Er det sant!? Uffda. Her blir det rundstykker og eggerøreFrokost er lurt! Jeg fikk den i meg før jeg ble kvalm idag, tredje trimester er som en dejavu av første... Trøtt og sliten hele tida og kvalm og svimmel store deler av dagen!
-Fra appen-