Felles skravle 2015

Flere som er tidlig på'n idag :) Jeg våknet før seks, sulten og pissatrengt med duracell- kanin i magen. Gav opp etter en halvtime, så nå prøver jeg å få i meg litt frokost.

-Fra appen-

Flere som er tidlig på'n idag :) Jeg våknet før seks, sulten og pissatrengt med duracell- kanin i magen. Gav opp etter en halvtime, så nå prøver jeg å få i meg litt frokost.

-Fra appen-
Jepp, nå er matpakker lagd og hulerboermannen og ungen er sendt på dør. Jeg har vært i dusjen og kledd på meg og skal lage meg et par brødskiver til frokost. Hadde egentlig vært godt med kakao, men vet ikke hvilken eske jeg skal lete i, så det får bli til lunsj. Etter frokost skal jeg nok engang prøve å få litt system. Står noen esker i garasjen og noen i stua og noen på soverommene.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jepp, nå er matpakker lagd og hulerboermannen og ungen er sendt på dør. Jeg har vært i dusjen og kledd på meg og skal lege meg et par brødskiver til frokost. Hadde egentlig vært godt med kakao, men vet ikke hvilken eske jeg skal lete i, så det får bli til lunsj. Etter frokost skal jeg nok engang prøve å få litt system. Står noen esker i garasjen og noen i stua og noen på soverommene.

♡Jente 05.07.2013♡
Det får'n si! Rekker mye på en morgen! Jeg sitter bare å tenker på alt jeg skulle ha gjort idag og at det ikke er nok timer i døgnet :P Sånn går det når man utsetter ting. Skulle egentlig gjort mye på onsdag, så jeg kunne gjort meg ferdig igår. Men var så dævsliten på onsdag og hadde så vondt, at jeg klarte ingenting. Så da så!

-Fra appen-

Det får'n si! Rekker mye på en morgen! Jeg sitter bare å tenker på alt jeg skulle ha gjort idag og at det ikke er nok timer i døgnet :P Sånn går det når man utsetter ting. Skulle egentlig gjort mye på onsdag, så jeg kunne gjort meg ferdig igår. Men var så dævsliten på onsdag og hadde så vondt, at jeg klarte ingenting. Så da så!

-Fra appen-
Sånn var jeg i går. Bare sider rundt uten å gjøre så mye. Derfor jeg dusjet før de dro, for da har man liksom kommet i gang... Får se om jeg klarer noe i dag eller om jeg bare blir sittende på bv. Hehe

♡Jente 05.07.2013♡

Sånn var jeg i går. Bare sider rundt uten å gjøre så mye. Derfor jeg dusjet før de dro, for da har man liksom kommet i gang... Får se om jeg klarer noe i dag eller om jeg bare blir sittende på bv. Hehe

♡Jente 05.07.2013♡
Lurt. Må snart dusje jeg også.. Og komme igang. Hadde håpet på litt mer søvn men :P 5 timer var visst det jeg fikk.

-Fra appen-

Lurt. Må snart dusje jeg også.. Og komme igang. Hadde håpet på litt mer søvn men :P 5 timer var visst det jeg fikk.

-Fra appen-
Da går du i dusjen og er litt produktiv også kan du heller ta deg en høneblund om et par timer.

♡Jente 05.07.2013♡

Da går du i dusjen og er litt produktiv også kan du heller ta deg en høneblund om et par timer.

♡Jente 05.07.2013♡
Ja, tror ikke jeg rekker :/ Skal til kiropraktor 12 og fotpleie 13:15 og før det må jeg handle. Så jeg må dra halv elleve. Før det må jeg ordne med bryllupsgave og talen :P Den talen har jeg bare fortrengt...

-Fra appen-

Ja, tror ikke jeg rekker :/ Skal til kiropraktor 12 og fotpleie 13:15 og før det må jeg handle. Så jeg må dra halv elleve. Før det må jeg ordne med bryllupsgave og talen :P Den talen har jeg bare fortrengt...

-Fra appen-
Oi, du har virkelig mye å gjøre i dag du! Lykke til. Jeg sitter fortsatt i sofaen og følger ikke egene råd. NÅ skal jeg starte. Akkurat nå. Snakkes senere:D

♡Jente 05.07.2013♡

God morgen!! :)

Vinterprinsesse 15.januar ♥

-Fra appen-
Uff.. lykke til med å skrive tale ;) Også får du ta deg en powernap senere? ;)

-Fra appen-
Hihi. Trangt om plassen :D H*n vil ut :D

Oi, du har virkelig mye å gjøre i dag du! Lykke til. Jeg sitter fortsatt i sofaen og følger ikke egene råd. NÅ skal jeg starte. Akkurat nå. Snakkes senere:D

♡Jente 05.07.2013♡
Ha ha ja jeg utsetter og utsetter, da blir det sånn! Blir kvalm bare av å tenke på den talen...

-Fra appen-

Ha ha ja jeg utsetter og utsetter, da blir det sånn! Blir kvalm bare av å tenke på den talen...

-Fra appen-
Det går så fint :D Det klarer du !

Uff.. lykke til med å skrive tale ;) Også får du ta deg en powernap senere? ;)

Vi får se, jeg er vel hjemme i tretida, da må jeg pakke også skal vi dra så fort mannen kommer hjem fra jobb i firetida. Tidlig kvelden kanskje? :P Sove i bilen?

-Fra appen-

Vi får se, jeg er vel hjemme i tretida, da må jeg pakke også skal vi dra så fort mannen kommer hjem fra jobb i firetida. Tidlig kvelden kanskje? :P Sove i bilen?

-Fra appen-
Fullt program ja. Du får kanskje ta deg en powernap i bilen :D Eller kanskje du ikke merker til at du er trøtt :D

He he ja, blir godt å få h*n ut også :D

-Fra appen-
Det kan jo nesten skje når som helst nå. De neste ukene går fort skal du se. Alt klart å ordnet til lille kommer? :)

Back
Topp