God morgenGod morgen!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen!
♡Jente 05.07.2013♡
God morgen, ja!God morgen!
♡Jente 05.07.2013♡
Jepp, nå er matpakker lagd og hulerboermannen og ungen er sendt på dør. Jeg har vært i dusjen og kledd på meg og skal lage meg et par brødskiver til frokost. Hadde egentlig vært godt med kakao, men vet ikke hvilken eske jeg skal lete i, så det får bli til lunsj. Etter frokost skal jeg nok engang prøve å få litt system. Står noen esker i garasjen og noen i stua og noen på soverommene.Flere som er tidlig på'n idagJeg våknet før seks, sulten og pissatrengt med duracell- kanin i magen. Gav opp etter en halvtime, så nå prøver jeg å få i meg litt frokost.
-Fra appen-
Det får'n si! Rekker mye på en morgen! Jeg sitter bare å tenker på alt jeg skulle ha gjort idag og at det ikke er nok timer i døgnetJepp, nå er matpakker lagd og hulerboermannen og ungen er sendt på dør. Jeg har vært i dusjen og kledd på meg og skal lege meg et par brødskiver til frokost. Hadde egentlig vært godt med kakao, men vet ikke hvilken eske jeg skal lete i, så det får bli til lunsj. Etter frokost skal jeg nok engang prøve å få litt system. Står noen esker i garasjen og noen i stua og noen på soverommene.
♡Jente 05.07.2013♡
Sånn var jeg i går. Bare sider rundt uten å gjøre så mye. Derfor jeg dusjet før de dro, for da har man liksom kommet i gang... Får se om jeg klarer noe i dag eller om jeg bare blir sittende på bv. HeheDet får'n si! Rekker mye på en morgen! Jeg sitter bare å tenker på alt jeg skulle ha gjort idag og at det ikke er nok timer i døgnetSånn går det når man utsetter ting. Skulle egentlig gjort mye på onsdag, så jeg kunne gjort meg ferdig igår. Men var så dævsliten på onsdag og hadde så vondt, at jeg klarte ingenting. Så da så!
-Fra appen-
Lurt. Må snart dusje jeg også.. Og komme igang. Hadde håpet på litt mer søvn menSånn var jeg i går. Bare sider rundt uten å gjøre så mye. Derfor jeg dusjet før de dro, for da har man liksom kommet i gang... Får se om jeg klarer noe i dag eller om jeg bare blir sittende på bv. Hehe
♡Jente 05.07.2013♡
Da går du i dusjen og er litt produktiv også kan du heller ta deg en høneblund om et par timer.Lurt. Må snart dusje jeg også.. Og komme igang. Hadde håpet på litt mer søvn men5 timer var visst det jeg fikk.
-Fra appen-
Ja, tror ikke jeg rekker :/ Skal til kiropraktor 12 og fotpleie 13:15 og før det må jeg handle. Så jeg må dra halv elleve. Før det må jeg ordne med bryllupsgave og talenDa går du i dusjen og er litt produktiv også kan du heller ta deg en høneblund om et par timer.
♡Jente 05.07.2013♡
Oi, du har virkelig mye å gjøre i dag du! Lykke til. Jeg sitter fortsatt i sofaen og følger ikke egene råd. NÅ skal jeg starte. Akkurat nå. Snakkes senereJa, tror ikke jeg rekker :/ Skal til kiropraktor 12 og fotpleie 13:15 og før det må jeg handle. Så jeg må dra halv elleve. Før det må jeg ordne med bryllupsgave og talenDen talen har jeg bare fortrengt...
-Fra appen-
Uff.. lykke til med å skrive taleLurt. Må snart dusje jeg også.. Og komme igang. Hadde håpet på litt mer søvn men5 timer var visst det jeg fikk.
-Fra appen-
Hihi. Trangt om plassenFlere som er tidlig på'n idagJeg våknet før seks, sulten og pissatrengt med duracell- kanin i magen. Gav opp etter en halvtime, så nå prøver jeg å få i meg litt frokost.
-Fra appen-
Ha ha ja jeg utsetter og utsetter, da blir det sånn! Blir kvalm bare av å tenke på den talen...Oi, du har virkelig mye å gjøre i dag du! Lykke til. Jeg sitter fortsatt i sofaen og følger ikke egene råd. NÅ skal jeg starte. Akkurat nå. Snakkes senere![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Det går så fintHa ha ja jeg utsetter og utsetter, da blir det sånn! Blir kvalm bare av å tenke på den talen...
-Fra appen-
Vi får se, jeg er vel hjemme i tretida, da må jeg pakke også skal vi dra så fort mannen kommer hjem fra jobb i firetida. Tidlig kvelden kanskje?Uff.. lykke til med å skrive taleOgså får du ta deg en powernap senere?
Vinterprinsesse 15.januar ♥
He he ja, blir godt å få h*n ut ogsåHihi. Trangt om plassenH*n vil ut
Vinterprinsesse 15.januar ♥
Fullt program ja. Du får kanskje ta deg en powernap i bilenVi får se, jeg er vel hjemme i tretida, da må jeg pakke også skal vi dra så fort mannen kommer hjem fra jobb i firetida. Tidlig kvelden kanskje?Sove i bilen?
-Fra appen-
Det kan jo nesten skje når som helst nå. De neste ukene går fort skal du se. Alt klart å ordnet til lille kommer?He he ja, blir godt å få h*n ut også
-Fra appen-