Men det er flottKommer til å leve fryktelig lenge jeg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er flottKommer til å leve fryktelig lenge jeg da
Kommer nok til å gjøre det, men håper vi slipper!
Paradise hotel? Jeg ble spurte om å være med der for mange år sidenHer snakker vi om regulering på hund, om paradise sesong 1 er værd å se og vaskemaskiner må ikke gå om natten for det kan begynne å brenne
He he ja kansj\kje detMen det er flottkanskje du får oppleve å bli tippoldemor
Til vårres å var set sånnKrysser fingrene for detMen sjekk røttene på hjørnetenna til min da... Ikke rart de ikke løsna av seg selv
Skrevet i avslappet stilling
Ikke noe legging her. Kl er ikke 22 engangDriver dere og LEGGER dere, nå når jeg kom? Er det så sent da?
Jeg skal ikke sove endaDriver dere og LEGGER dere, nå når jeg kom? Er det så sent da?
Godt du sa neiParadise hotel? Jeg ble spurte om å være med der for mange år sidenNo thank you!
♡ Februar 2015 ♡
Ble du? Så artig men det tyder på at du har en hjerne når du sa neiParadise hotel? Jeg ble spurte om å være med der for mange år sidenNo thank you!
♡ Februar 2015 ♡
Masse masse tippoldebarn, masse sokker å strikkeHe he ja kansj\kje det
Jeg trur jeg rekker en oppdatering før jeg skal soveIkke noe legging her. Kl er ikke 22 engang
Til vårres å var set sånn3 stykk! Den ene knakk inni tannkjøttet, det hadde ikke dyrlegen opplevd før
Dyrlegen sa til oss at melketenner krymper, altså de røttene trekker seg liksom tilbake. Derfor de løsner lettUæææ... Så ekkelt! Syns det var så rart med de røttene, for den ene nede var ikke sånn når den kom ut. Den var så løs at vi tok den ut.
Dyrlegen sa til oss at melketenner krymper, altså de røttene trekker seg liksom tilbake. Derfor de løsner lett
Ka man gjør detÅååååå.... Man lærer så lenge man lever![]()
Har for mye hjerne til og bli med sånt sirkusBle du? Så artig men det tyder på at du har en hjerne når du sa nei![]()
Tenk deg, når du har snakkes så har de bare måpet for de har ikke skjønt hva du har sagtHar for mye hjerne til og bli med sånt sirkus
♡ Februar 2015 ♡
Det der hadde jeg allerede glemt at hun skulle bli mint påSARA. Husk og ta opp ønskebarn 22.30
♡ Februar 2015 ♡