Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var også en måte å se det på.Bra du sier det, for jeg vil ikke at vi skal dø for dumhet
Hører ikke fordi det skurrer!!Nå må du høre på meg , hun gjorde ikke det.![]()
God kveld![]()
♡ Februar 2015 ♡
Tja vi diskuterer serier, vaskemaskiner som står på om natta å litt tilHva skjer her da?
♡ Februar 2015 ♡
Natta, sov godtFerdig på badet. Nå er jeg i seng. Skravles i morgen. God natt
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Får helt vondt i magen av latter når jeg ser denHahah xD
H aha ha , må le av degHører ikke fordi det skurrer!!
Ja gjør det, men sånn her det kommer til å se ut daDu vet den dentastix reklamen hvor hundene har mennesketenner? Det, men med regulering. Skal google det jeg og![]()
Skrevet i avslappet stilling

Det samme som vanlig med andre ordTja vi diskuterer serier, vaskemaskiner som står på om natta å litt til
Her snakker vi om regulering på hund, om paradise sesong 1 er værd å se og vaskemaskiner må ikke gå om natten for det kan begynne å brenneHva skjer her da?
♡ Februar 2015 ♡
Skravles, god nattFerdig på badet. Nå er jeg i seng. Skravles i morgen. God natt![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Bra at jeg får deg til å smile for da lever man lenger sies detH aha ha , må le av deg
Ja gjør det, men sånn her det kommer til å se ut da
Vis vedlegget 76027
Men vi kommer ikke til å sette på, må pusse tennern til hunden vær gang den har spist, ikke kan den leke med noen leker heller.
Hæ? Har vi diskutert det før?Det samme som vanlig med andre ord
♡ Februar 2015 ♡
Noe sånt noe jaDet samme som vanlig med andre ord
♡ Februar 2015 ♡
Kommer nok til å gjøre det, men håper vi slipper!Det må være fryktelig ubehagelig for hunden ja.. :/ Bedre å trekk dæm da..![]()
Skrevet i avslappet stilling
Kommer til å leve fryktelig lenge jeg daBra at jeg får deg til å smile for da lever man lenger sies det![]()
Tja vi diskuterer serier, vaskemaskiner som står på om natta å litt til