Felles skravle 2015

Samme her shø, men de nye hadde allerede begynt å komme ut. Jeg var borte en uke å han mister far i hus klarte ikke å følge med tennern -.-
Blir ikke Dogs4all på oss enda nei, skal på Stavaøra og Klæbu på valpeshow om noen helger. Gidder ikke å reise så langt før jeg vet hvordan det går med hjørnetennerne.

Her og. De var halvveis på sida :p Men dyrlegen sa at det så bra ut fordetom. Røttene var enooooorme da! Lengre enn selve tanna..
Skjønner at du ikke vil reise så langt før du vet åssen det går med tennene :) Vi skal på et par valpeshow her i sør før Dogs4All :) Stiller både på den norske og den nordiske. Oppdretteren stiller og en hund den helga, så blir artig å se :)

Skrevet i avslappet stilling

Her og. De var halvveis på sida :p Men dyrlegen sa at det så bra ut fordetom. Røttene var enooooorme da! Lengre enn selve tanna..
Skjønner at du ikke vil reise så langt før du vet åssen det går med tennene :) Vi skal på et par valpeshow her i sør før Dogs4All :) Stiller både på den norske og den nordiske. Oppdretteren stiller og en hund den helga, så blir artig å se :)

Det blir spennende ja, må oppdatere etter utstillingen da ;)
Flere av søskene skal stille på de jeg skal på, så det blir spennende å se hvem som vinner :)
Dyrlegen vår har gått masse tannkurs, så hun mener at blir de ikke bra må vi ha på regulering. Det skjer ikke, da trekker vi dem.

Nå går jeg på badet...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Det blir spennende ja, må oppdatere etter utstillingen da ;)
Flere av søskene skal stille på de jeg skal på, så det blir spennende å se hvem som vinner :)
Dyrlegen vår har gått masse tannkurs, så hun mener at blir de ikke bra må vi ha på regulering. Det skjer ikke, da trekker vi dem.

Regulering på en hund...?? For et syn det må være... Hehehe.. Fikk noen fine bilder i hodet nå ja *leeeer*
Skal oppdatere om utstillinga ja :)

Back
Topp