Men det er helt greit det altså, trenger ikke å forsvare. Vi er forskjelligeJeg har sett en episode en gang... Likte det ikke...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er helt greit det altså, trenger ikke å forsvare. Vi er forskjelligeJeg har sett en episode en gang... Likte det ikke...
♡Jente 05.07.2013♡
Det hadde jeg glatt ventet med til dagen etter jeg jaFordi klærne må henges opp
Det var lenge. Da ville jeg heller satt den på i morgen. Vi kan programmere den slik at den starter når vi ber den om det. Det er praktisk.Ja 1,5 t
Den så jeg ikke på...Hahah, likte første sesongen når Pilgaard var medgot to love him!
Trenger noen av de klærneDet hadde jeg glatt ventet med til dagen etter jeg ja![]()
Ja men jeg trenger noe inni der , så å starte i morgen er uaktuelt.Det var lenge. Da ville jeg heller satt den på i morgen. Vi kan programmere den slik at den starter når vi ber den om det. Det er praktisk.
♡Jente 05.07.2013♡
Ja, og flaks er det.Men det er helt greit det altså, trenger ikke å forsvare. Vi er forskjellige![]()
Så kjedelig...Ja men jeg trenger noe inni der , så å starte i morgen er uaktuelt.![]()
Samme her shø, men de nye hadde allerede begynt å komme ut. Jeg var borte en uke å han mister far i hus klarte ikke å følge med tennern -.-Så gøy! Skal du stille henne på Dogs4All? Vi trakk nettopp melkehjørnetennene hans for de ville ikke ut selv
Skrevet i avslappet stilling
Jeg også men jeg lar den glatt gå om natta, hører den ikke såDet var lenge. Da ville jeg heller satt den på i morgen. Vi kan programmere den slik at den starter når vi ber den om det. Det er praktisk.
♡Jente 05.07.2013♡
Helt riktigJa, og flaks er det.
♡Jente 05.07.2013♡
Da gikk du glipp av den beste sesongenDen så jeg ikke på...
♡Jente 05.07.2013♡
Trøtt eller trønder'n?Samme her shø, men de nye hadde allerede begynt å komme ut. Jeg var borte en uke å han mister far i hus klarte ikke å følge med tennern -.-
Blir ikke Dogs4all på oss enda nei, skal på Stavaøra og Klæbu på valpeshow om noen helger. Gidder ikke å reise så langt før jeg vet hvordan det går med hjørnetennerne.
Så kjedelig...
♡Jente 05.07.2013♡
Da skjønner jegTrenger noen av de klærne![]()
Hehe, rart med detDa gikk du glipp av den beste sesongen![]()
Min går aldri om natta, det er helt uaktuelt.Jeg også men jeg lar den glatt gå om natta, hører den ikke så
Ja det er ikke noe problemDa skjønner jegmen vinner de å bli tørre til i morgen da?
Hvorfor ble den ikke satt på tidligere?Ja det er det. Lenge å vente
Neida, du gjorde ikke det. Jeg så to episoder av første sesong å det var det.Hehe, rart med det
♡Jente 05.07.2013♡