Må bli i kveld, så jeg håper det er mange skravlere her daOh, der er ikke jeg i daglykke til, det er greit om man har tid
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bli i kveld, så jeg håper det er mange skravlere her daOh, der er ikke jeg i daglykke til, det er greit om man har tid
TuMmY LoVe
Hehe, jeg mangler nå 76 for å komme til 700, kjenner det ikke blir i dag- vil jeg troMå bli i kveld, så jeg håper det er mange skravlere her da![]()
Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det???Hihi, du tar det hvertfall ikke negativt, så da har jeg lov![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jeg skal prøve rundt igjenDagens mål får være 72 innlegg, så jeg ender på 700![]()
Hm synes å huske du sa her om dagen at du ikke skulle skravle da heller men så hadde du plutselig skravlet myeHehe, jeg mangler nå 76 for å komme til 700, kjenner det ikke blir i dag- vil jeg tro
TuMmY LoVe
Du er god om du får til 100 hver dafg altså, det hadde ikke jeg klart tror jeg.Jeg skal prøve rundt igjen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
At jeg faktisk klarer å skrive 100, eller at jeg klarer å treffe akkurat 100???Du er god om du får til 100 hver dafg altså, det hadde ikke jeg klart tror jeg.
Tenkte mest på å skrive 100At jeg faktisk klarer å skrive 100, eller at jeg klarer å treffe akkurat 100???
Og det sier dama med 628 innlegg på 3 dagerTenkte mest på å skrive 100
Dersom du ønsker å ha noe å gråte av MÅ!!!!! du se denne, og se HELE
https://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ
Mange som tar kritikk negativt. Jeg tar det heller som lærdomHvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det???
Nei.Mange som tar kritikk negativt. Jeg tar det heller som lærdomstort sett så er sånne som deg og meg(som liker å få servert et glass rødvin av mannen helt uten grunn på en hverdag, dog når man ikke er gravid) lette å snakke med
![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Her kommer han med matNei.
Da kommer han med te...
He he, ja. Men jeg planlegger ikke 100 hver dag daOg det sier dama med 628 innlegg på 3 dager
Tenkte det sammeOg det sier dama med 628 innlegg på 3 dager
Hadde jeg ikke vært gravid, eller vært en prøver ville jeg nok ikke tenkt så mye over denne sangen. Men den rørte, virkelig. Til og med kråkebolla fikk fart på seg. Sparket som en gal fra nesten start til slutt. Nå er det helt rolig i magen igjen. Sprøtt!!Dersom du ønsker å ha noe å gråte av MÅ!!!!! du se denne, og se HELE
https://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ
Ja det gjorde du velTenkte det samme![]()
Bare 200He he, ja. Men jeg planlegger ikke 100 hver dag da
MorsompetraBare 200