Felles skravle 2015

Hihi, du tar det hvertfall ikke negativt, så da har jeg lov:p

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det???

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe, jeg mangler nå 76 for å komme til 700, kjenner det ikke blir i dag- vil jeg tro ;)

TuMmY LoVe
Hm synes å huske du sa her om dagen at du ikke skulle skravle da heller men så hadde du plutselig skravlet mye;)
Jeg får se i kveld hvor mye det blir, tror muligens ikke jeg oppnår 70 innlegg til men.

Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det???

Mange som tar kritikk negativt. Jeg tar det heller som lærdom:D stort sett så er sånne som deg og meg(som liker å få servert et glass rødvin av mannen helt uten grunn på en hverdag, dog når man ikke er gravid) lette å snakke med:D

♡Jente 05.07.2013♡

Mange som tar kritikk negativt. Jeg tar det heller som lærdom:D stort sett så er sånne som deg og meg(som liker å få servert et glass rødvin av mannen helt uten grunn på en hverdag, dog når man ikke er gravid) lette å snakke med:D

♡Jente 05.07.2013♡
Nei.
Da kommer han med te...

Dersom du ønsker å ha noe å gråte av MÅ!!!!! du se denne, og se HELE

https://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ
Hadde jeg ikke vært gravid, eller vært en prøver ville jeg nok ikke tenkt så mye over denne sangen. Men den rørte, virkelig. Til og med kråkebolla fikk fart på seg. Sparket som en gal fra nesten start til slutt. Nå er det helt rolig i magen igjen. Sprøtt!!

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp