Felles skravle 2015

Oppdatering kl 20:55

Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går. bare ta over om noen vil :p
Om noen mangler får dere si ifra

1. Lovebelly: 604
2. Kengu: 556
3. Chihaya: 386
4. Liisjja: 381
6. Mars2015: 315
7. To små og en i magen: 292
8. FruJohnsen: 291
11. Huleboer: 239
12. Drømmenskalblivirkelig: 229
16. Sara: 184
18. Molly: 163
21. Twinkle: 139
25. Lanterne: 119
27. Ninhursag: 116
40. Trinbeth: 83
59. Lykkeliten_86: 56
65. Epleskrott: 54

De 14 første har nådd målet for i dag: 200
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Nr 100 har 36 innlegg.
Håper det kommer ny oppdatering snart, vil gjerne ha 600 i dag.

kommer ønskebarn i reprise, noen som vet?

Kunne tenke meg å få sett det! (Skal prøve å huske opptak av resten)
Mandag kl 22 i alle fall:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Jeg jakter på grønn bukse eller jakke til poden til vinteren, innsett at det sttet jeg kjøpte blir litt i overkant, så da får jeg prøve å finne ensfarget bukse eller jakke som han kan ha .

Var fin serie, anbefales <3

♡Overgangen feb/mars♡

Jeg har lest mye om adopsjon, det meste på ønskebarnforumet og mange blogger etc. Det ble ikke den veien for oss, men jeg klarer ikke gi slipp på å følge de fantastiske historiene.

Mandag kl 22 i alle fall:)

Såpass, ja da SKAL jeg jo få tatt det opp eller sett det en dag, om det går i reprise både torsdag og mandag

Såpass, ja da SKAL jeg jo få tatt det opp eller sett det en dag, om det går i reprise både torsdag og mandag
Burde gå greitt det ja:-) har samme plan eg:-)

Siden oppdatering var 20:55 så har jeg nok sovnet på neste om det er 4 timer mellom hver gang

Jeg også.

Og ikke kommer jeg over 200 i dag heller, men siden jeg ikke tror jeg prøver, så gidder jeg ikke stresse med det heller.

På lista er jeg, og der blir jeg, og der er mye fint :)

Ja, jeg så det nå at det gikk reprise to dager. Ville satset på og få satt på opptak i morgen, tilfelle det er en liten feil :)

Ja, jeg så det nå at det gikk reprise to dager. Ville satset på og få satt på opptak i morgen, tilfelle det er en liten feil :)

Jepp, opptak i morgen, og sjekk mandag om det ikke ble treff.

Og serieopptak på selve serien onsdager fremover :)

Jeg også.

Og ikke kommer jeg over 200 i dag heller, men siden jeg ikke tror jeg prøver, så gidder jeg ikke stresse med det heller.

Mye annet fint å vinne og du har jo stelleveske så er jo inge krise ;)

Jeg har enda ikke fått det jeg vant i juli. Burde jeg sende en liten pm til tamara eller er det vanlig at det tar så tid?

Jeg også.

Du ender da alltid opp med nok innlegg du også ;)

Vi får minne hverandre på det da :)
Deal:-) eg er ganske dårlig på å huske alt mulig, så mulig eg gløymer å minne deg på det og:p (kor lenge kan eg skylde på ammetåken?) :-)

Back
Topp