Felles skravle 2015

Ha ha ^^ Jeg kjøpte meg FarCry en gang også, og han duden i kassa ble dritivrig og la ut om hvor bra det var når han skjønte jeg skulle ha det selv :P Mannen er litt smågeek han også, men ikke like mye. Men når han ser meg spille så tar det ikke lang tid før han sitter foran tv'n en lørdags morgen når jeg står opp, med ps- kontrollen i hånda og sier "Åh så bra du sto opp! Åssen gjorde du det oppdraget her igjen??" :P Laga seg egen profil og greier..

-Fra appen-
Så hærlig :D

Bunad er egentlig bare fint. Så lenge mannen som bruker den bærer den pent. Sett de som ikke retter ut ryggen og det er virkelig ikke fint. Men hulerboermannen hadde nok kledd de nickersbunadene like godt som de med langbukse.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jeg kan ikke se for meg herr Johnsen i nickersbukse!! :P Ha ha ^^ Men jeg elsker å se han i vest og det er det jo flere bunader som har!

-Fra appen-

Ha ha ^^ Jeg kjøpte meg FarCry en gang også, og han duden i kassa ble dritivrig og la ut om hvor bra det var når han skjønte jeg skulle ha det selv :P Mannen er litt smågeek han også, men ikke like mye. Men når han ser meg spille så tar det ikke lang tid før han sitter foran tv'n en lørdags morgen når jeg står opp, med ps- kontrollen i hånda og sier "Åh så bra du sto opp! Åssen gjorde du det oppdraget her igjen??" :P Laga seg egen profil og greier..

-Fra appen-
Halleluja, hadde jeg gjort noe slikt ville han tatt tempen på meg :D nå vil han kjøpe seg ny ps... Skjønner ikke vitsen. Den vi har er jo hvit og så fin.

♡Jente 05.07.2013♡

Telte ikke minutter jeg
Blir spennende å se. Jeg bør ha fått et par innlegg mer hvertfall. Nå har ungen sovet siden 09.15... Jeg har ikke fjort en brøkdel av det jeg egentlig skulle.

♡Jente 05.07.2013♡

yey pakker i posten, en bukse fra ebay som var liten for poden å to hentelapper, vel og merke julegave til poden noe av det også men gøy med pakker likevel

Halleluja, hadde jeg gjort noe slikt ville han tatt tempen på meg :D nå vil han kjøpe seg ny ps... Skjønner ikke vitsen. Den vi har er jo hvit og så fin.

♡Jente 05.07.2013♡
Ha ha det er jo ps4! Jeg går og håper i all hemmelighet at vår ryker så vi må kjøpe ny :P Vi ser jo netflix på den, bruker den nesten daglig! Jeg vil ha ps4, men det er så mange tusen å ut med nå! Satser på nyttårssalg :D

-Fra appen-

Takk, blir sikkert det. Er bare så innmari trøtt, men men kort dag på jobb så da går det nok greit
Deilig med korte dager innimellom! :D

-Fra appen-

Wow. Tok en tur i dusjen, og det var nesten 50 nye innlegg her. Haha. God stemning:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Back
Topp