Felles skravle 2015

Jeg hadde blitt skikkelig skuda kjenner jeg om vi ikke hadde fått noe omtrent

Den største grunnen til at jeg ble skuffet var at de fleste i familien viste at vi hadde dårlig råd.

Vi har fått ting ettersom barna har blitt eldre, men det var akkurat da vi trengte hjelp.

Vi ble egentlig litt overrasket.
Hadde så mange venner og venninner (de fleste med god råd) som fikk alt når de ventet første.
Bilseter, vogn, klær ++++++.

Vi var "fattige", hadde vel en samlet inntekt på rundt 375.000 i året.
Fikk ingen hjelp av familien. Fikk vel tilsammen 3 sett med klær og en vippestol.

Okey, jeg vet man ikke har lov til å bli skuffet, men jeg ble det den gang når jeg så og hørte hva alle andre fikk..

Siden dette er tredjemann regner jeg ikke med å få en liten body engang..

Jeg har masse tøy til begge kjønn og deler gjerne hvis dere trenger :)

Skrevet i avslappet stilling

Jeg er heldig da :) Var nede for å hente noen frosne grønnsaker og så roper guttungen: "Mammaaa, kan jeg få en nattaklem til??" Og så får han en goooood klem til. Og når jeg kommer opp, kommer det febersykt og slapt fra sofaen: "Kjære, kan jeg få et nuss?" <3 Masse kjærlighet i dette huset altså <3

Jeg er heldig da :) Var nede for å hente noen frosne grønnsaker og så roper guttungen: "Mammaaa, kan jeg få en nattaklem til??" Og så får han en goooood klem til. Og når jeg kommer opp, kommer det febersykt og slapt fra sofaen: "Kjære, kan jeg få et nuss?" <3 Masse kjærlighet i dette huset altså <3

Så herlig :D

Gjetter på ja/nei-tråden hvor det kom klager på at noen kun svarer ja/nei. Det er visst noen som mener at det er juks for å få flest innlegg uten å skrive mye.

Aha..
En slik tråd...

Nå har jeg ikke sett den tråden, men skal noen svare Ja/Nei, må man vel også skrive et Ja/Nei spørsmål for å ha tråden gående?

Holder da ikke bare med et ord..

Hvor gammel er hun da? :) Jeg ser for meg at du kan bruke den livlige fantasien hennes til å gi henne glede av å skille seg ut :) Jeg får veldig gode vibber fra deg,så jeg har ikke noe problem med å se for meg at hun er populær og sympatisk :)

:D Takk det var hyggelig å høre :) Sannheten er at jeg er meget bestemt, vet litt om "alt" er ikke ekspert i noe, men fordi jeg er veldig direkte kan jeg forstå at enkelte kan tro at jeg selv synes jeg er verdensmester.
Jeg er en sånn person man enten liker veldig godt, eller bare ikke kan fordra. Og det synes jeg er helt greit. :)
Jeg sier ting som de er og man vet alltid hvor man har meg, men har nok oppdragelse og fornuft til å være tolerant over for andres meninger, tro osv. Jeg debatterer gjerne og prøver alltid å sette meg inn i motpartens situasjon.
Det synes jeg gir meg mye som menneske. :)

Hun er 6 år så hun har litt lett for å blande fantasi og virkelighet når hun skal gjengi ting. haha.
Men jeg ser nå store forandringer bare etter skolestart. Hun er mer moden, har fått masse nye venner (hun er en sånn som leker med alle), men kan fort bli litt veik om hun møter motstand. Men hun er flink å løse konflikter og jeg tror det er en av tingene som gjør henne populær. :)

Fantastisk :D Det er koselig det!

Aha..
En slik tråd...

Nå har jeg ikke sett den tråden, men skal noen svare Ja/Nei, må man vel også skrive et Ja/Nei spørsmål for å ha tråden gående?

Holder da ikke bare med et ord..

Nei,men det er noen som stiller et spørsmål som hovedtema. F.eks. Drikker du pepsi max? Det er det som er temaet,ikke ja/nei spørsmål. Så da får ts enten Ja eller Nei som svar. Det er noen som irriterer seg over det og mener at folk må begrunne svaret sitt :)

Back
Topp