Felles skravle 2015

Vi fikk mest i str 68 vi, hadde ikke noe smått ;)

TuMmY LoVe

Vi ble egentlig litt overrasket.
Hadde så mange venner og venninner (de fleste med god råd) som fikk alt når de ventet første.
Bilseter, vogn, klær ++++++.

Vi var "fattige", hadde vel en samlet inntekt på rundt 375.000 i året.
Fikk ingen hjelp av familien. Fikk vel tilsammen 3 sett med klær og en vippestol.

Okey, jeg vet man ikke har lov til å bli skuffet, men jeg ble det den gang når jeg så og hørte hva alle andre fikk..

Siden dette er tredjemann regner jeg ikke med å få en liten body engang..

Vi ble egentlig litt overrasket.
Hadde så mange venner og venninner (de fleste med god råd) som fikk alt når de ventet første.
Bilseter, vogn, klær ++++++.

Vi var "fattige", hadde vel en samlet inntekt på rundt 375.000 i året.
Fikk ingen hjelp av familien. Fikk vel tilsammen 3 sett med klær og en vippestol.

Okey, jeg vet man ikke har lov til å bli skuffet, men jeg ble det den gang når jeg så og hørte hva alle andre fikk..

Siden dette er tredjemann regner jeg ikke med å få en liten body engang..
Du, jeg skjønner godt at dere ble skuffet! Jeg hadde også blitt det. Jeg regner på en måte med at folk kommer til å gi gaver, så lar være å handle inn for mye. Eller, venter med å handle til vi har oversikt over alt arvetøyet vi skal bruke.

Kan vel gå ned 10 % ca av fødselsvekten, vi hadde store ammeproblemer da å de nektet å gi han mme...
Gikk det bedre med ammingen etter hvert, eller måtte dere gå over til mme?

Du, jeg skjønner godt at dere ble skuffet! Jeg hadde også blitt det. Jeg regner på en måte med at folk kommer til å gi gaver, så lar være å handle inn for mye. Eller, venter med å handle til vi har oversikt over alt arvetøyet vi skal bruke.

Vi hadde heller ingen å arve av i tillegg til at vi trengte bil.
Det gikk på et vis, heldigvis eide vi leiligheten vår og hadde bare kr 300.000,- i boliglån, så boutgiftene var heldigvis lave.

Back
Topp