Kjedelig med overtid!Jobb fra 10.15 til 16.30, håper hvertfall det er sånn det blir. I går jobbet jjeg en time ekstra på en pyton dag, så jeg håper jeg kan gå hjem når jeg skal i dag.
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig med overtid!Jobb fra 10.15 til 16.30, håper hvertfall det er sånn det blir. I går jobbet jjeg en time ekstra på en pyton dag, så jeg håper jeg kan gå hjem når jeg skal i dag.
Det gjør det. Og før vi fikk vite kjønn kjøpte jeg noen blåe (mørkeblåe faktisk) ulldresser på salg. Som jeg tenkte jeg skulle bruke til pysj. Sånne heldresserFinnes mye fine blå klær synes jeg.
Bare å bruke, det er som sagt værre med rosa på gutt synes jeg..Det gjør det. Og før vi fikk vite kjønn kjøpte jeg noen blåe (mørkeblåe faktisk) ulldresser på salg. Som jeg tenkte jeg skulle bruke til pysj. Sånne heldresserKomme ikke til å legge de bort pga de er blåe.
Ah såpass ja, dumt for de å ikke møte opp da jaJepp, men deres problem da de er sendt fra NAV
TuMmY LoVe
Ja, det er mye fint i blått.Det gjør det, og også en del feminine blå klær nå
TuMmY LoVe
Det er det, tror ikke noen ser forskjell uansett jeg.Haha, rart det der..
TuMmY LoVe
Da er det fare for stopp av penger... Kjipt akuratt det..Ah såpass ja, dumt for de å ikke møte opp da ja
Min elsker lilla! Det er jo skikkelig in på guttene nå om dagenJa, det er mye fint i blått.I bhg går jentene i blått og grønt. Og tom gutter som går i rosa/lilla. Tenker ikke over det
![]()
Nei, tviler!Det er det, tror ikke noen ser forskjell uansett jeg.
Ja tror ikke jeg ville kledt opp en nyfødt i rosa, men når de blir litt eldre syns jeg ikke det gjør noe om de har en lilla fleece liksom!Bare å bruke, det er som sagt værre med rosa på gutt synes jeg..
TuMmY LoVe
Det er stiligMin elsker lilla! Det er jo skikkelig in på guttene nå om dagen
Jupp, de så vel at det var marked for det.Det gjør det, og også en del feminine blå klær nå
TuMmY LoVe
Ja rosa og lille er favorittten til guttaboys i bhg ogsåMin elsker lilla! Det er jo skikkelig in på guttene nå om dagen
Blitt mer kjønnsnøytral fargeJupp, de så vel at det var marked for det.
Nei det håper jeg du ikke gjør, kan da fint brukesDet gjør det. Og før vi fikk vite kjønn kjøpte jeg noen blåe (mørkeblåe faktisk) ulldresser på salg. Som jeg tenkte jeg skulle bruke til pysj. Sånne heldresserKomme ikke til å legge de bort pga de er blåe.
Ja når de blir eldre er det bare stiligJa tror ikke jeg ville kledt opp en nyfødt i rosa, men når de blir litt eldre syns jeg ikke det gjør noe om de har en lilla fleece liksom!![]()
Stilig med gutter med litt farge.Ja rosa og lille er favorittten til guttaboys i bhg også
Ja, men å møte opp på en ting bør de jo kunne klare i grunnDa er det fare for stopp av penger... Kjipt akuratt det..
TuMmY LoVe
Hører mange dårlige unnskyldningerJa, men å møte opp på en ting bør de jo kunne klare i grunn
Det er det ja, mere penger men kjedelig likevelKjedelig med overtid!
TuMmY LoVe
Vet du hva, det tviler jeg ikke på engang.Hører mange dårlige unnskyldninger
TuMmY LoVe