BabyGrogu
Elsker forumet
Littegranne kanskje
TuMmY LoVe
Først barbere seg og så bytte bind lissom..
Må være ganske tøft å gå gjennom alle endringene for å skifte kjønn, men må være veldig deilig når de er ferdig med det
Skrevet i avslappet stilling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Littegranne kanskje
TuMmY LoVe
Stakkars han som må ta innvendig ulFørst barbere seg og så bytte bind lissom..
Må være ganske tøft å gå gjennom alle endringene for å skifte kjønn, men må være veldig deilig når de er ferdig med det
Stakkars han som må ta innvendig ul
TuMmY LoVe
Deilig at den ikke er mer, da har jeg lenger tid på meg til å sløve på sofaenHjelpes klokka er jo bare 22, den burde vært mye mer
Men jeg har så lyst å sove, er bare det at 22 er for tidlig å legge segDeilig at den ikke er mer, da har jeg lenger tid på meg til å sløve på sofaen
TuMmY LoVe
Tenker sånn innimellom jeg og, hadde det ikke vært for mannen hadde jeg lagt meg kl 21Men jeg har så lyst å sove, er bare det at 22 er for tidlig å legge seg
Snart bort med mobilen her nå, må bare ha ca 5 innlegg til, så jeg er oppe i 300
TuMmY LoVe
Snart bort med mobilen her nå, må bare ha ca 5 innlegg til, så jeg er oppe i 300
TuMmY LoVe
He he, 21 var tidlig.Tenker sånn innimellom jeg og, hadde det ikke vært for mannen hadde jeg lagt meg kl 21
TuMmY LoVe
ShitSnart bort med mobilen her nå, må bare ha ca 5 innlegg til, så jeg er oppe i 300
TuMmY LoVe
Haha, nå er jeg på 300 og sier nattaSkravlehøne*ler*
Jeg er ikke på 100 engangÅ steike, er ikke på 200 engang jeg
Bare flaks at det var så mange pålogget i dagÅ steike, er ikke på 200 engang jeg
God natt! Du tar 2000 bare på noen dager du!Haha, nå er jeg på 300 og sier natta
TuMmY LoVe
Tenker sånn innimellom jeg og, hadde det ikke vært for mannen hadde jeg lagt meg kl 21
TuMmY LoVe
Flink du har vært! Godt å være litt foranMangler 22 innlegg på at jeg er oppi 200.
Flere det! Men tvinger meg til å soveHadde det ikke vært for samboer, sønn og jobb, hadde jeg vært oppe til 2-3, uansett hvor trøtt jeg er. Lider av "skal bare"-syka