Lykke tilHåper det blir bra! Står fast alleredeSkal nok finne 52 grunner, men jeg må finne på litt praktiske løsninger..
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilHåper det blir bra! Står fast alleredeSkal nok finne 52 grunner, men jeg må finne på litt praktiske løsninger..
-Fra appen-
Det vil jeg tro han gjør, jeg skal lage noen lapper om hvorfor jeg elsker han i kalenderlukene, vet han setter pris på dt.)Tror han kan like det
-Fra appen-
Åh så koselig <3Det vil jeg tro han gjør, jeg skal lage noen lapper om hvorfor jeg elsker han i kalenderlukene, vet han setter pris på dt.)
Det var skuffende lite til ossHei hei! Det var ikke mange av premiene dom kom til oss denne gangen. Vi får krysse fingrene for at det blir bedre denne mnd. Kanskje jeg har tid til litt mer skravling? Hm.... Dette blir spennendehåper på fler av gavene egentlig altså
![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Så utrolig koseligDet vil jeg tro han gjør, jeg skal lage noen lapper om hvorfor jeg elsker han i kalenderlukene, vet han setter pris på dt.)
Bare 2 etter hva jeg såDet var skuffende lite til oss
TuMmY LoVe
TakkSå utrolig koselig
TuMmY LoVe
Det var ikke mange, neste mnd blir sikkert bedreBare 2 etter hva jeg så
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
September, ja. Får meg til å tenke på at det nærmer seg jul.
Fra mobil.
Det vil jeg tro han gjør, jeg skal lage noen lapper om hvorfor jeg elsker han i kalenderlukene, vet han setter pris på dt.)
Jaa det er jo det!!!Åh men vi er jo permisjon frem mot julaMasse tid til å nyte førjulstida!
-Fra appen-
Takk, det synes vel jeg ogsåAaaaaaw... <3 Så romantisk <3
Skrevet i avslappet stilling
Det er "bare" 66,67 innlegg per dag.
Hurra, det er ikke lenge i det hele tatt. Gleder meg til å lage julegaver sammen med poden fremover114 dager til julaften
Hurra, det er ikke lenge i det hele tatt. Gleder meg til å lage julegaver sammen med poden fremover
Håper det blir bedre allerede denne måneden jegDet var ikke mange, neste mnd blir sikkert bedre
Takk, det synes vel jeg også![]()
Ha ha ha ja selvsagt denne mnd.Håper det blir bedre allerede denne måneden jeg
Bare hyggeligKanskje jeg og skal gjøre det til samboeren...Takk for ideen