2000 innlegg fordelt på 30 dager er jo kun 66,66 innlegg pr dagIkke for super skravlerne!
♡ Februar 2015 ♡
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2000 innlegg fordelt på 30 dager er jo kun 66,66 innlegg pr dagIkke for super skravlerne!
♡ Februar 2015 ♡
Nettopp!! Men nå må jeg gå og ordne bryllupsdag- gave til mannen! Håper jeg rekker å bli ferdig!Ikke for super skravlerne!
♡ Februar 2015 ♡
Jaa*sutre med*
September er en fin mnd å vinne stelleveske i
-Fra appen-
Hva ordner du?Nettopp!! Men nå må jeg gå og ordne bryllupsdag- gave til mannen! Håper jeg rekker å bli ferdig!
-Fra appen-
Ja, enig. Er litt usikker på om jeg kommer til og greie det egentlig! Får jo ikke den veska uansettJeg skravler mest for morro, alt etter hvor mye tid jeg har. Så får se om det blir 2000 denne mnd
Skulle bare mangleJaaSkulle ønske vi fikk en hver
♡ Februar 2015 ♡
Det er jo en som må vinne, og hvorfor ikke deg ?Ja, enig. Er litt usikker på om jeg kommer til og greie det egentlig! Får jo ikke den veska uansett
♡ Februar 2015 ♡
Blir jo fort 2000 daJeg skravler mest for morro, alt etter hvor mye tid jeg har. Så får se om det blir 2000 denne mnd
Skal aldri si aldriJa, enig. Er litt usikker på om jeg kommer til og greie det egentlig! Får jo ikke den veska uansett
♡ Februar 2015 ♡
Det er "bare" 66,67 innlegg per dag.2000 ja jo vi klarer det om vi vil![]()
Skal scrappe en kortstokkHva ordner du?
♡ Februar 2015 ♡
Åååå, så romantisk du erSkal scrappe en kortstokk"52 grunner til at jeg elsker deg" Klisskliss
-Fra appen-
Så søtt ^^Skal scrappe en kortstokk"52 grunner til at jeg elsker deg" Klisskliss
-Fra appen-
Samme her, tviler på det bli 2000 her denne mndJeg skravler mest for morro, alt etter hvor mye tid jeg har. Så får se om det blir 2000 denne mnd
ååå så koseligSkal scrappe en kortstokk"52 grunner til at jeg elsker deg" Klisskliss
-Fra appen-
Ha ha!! Sexy my assÅååå, så romantisk du erTenkte du hadde tatt en sexy photoshoot jeg
♡ Februar 2015 ♡
Selvsagt er det lov. Kanskje du vinner den neste mnd ds om du skravler mye da ogsåEr det lov og bli sur og litt lei seg fordi man ikke vant veska?.
♡ Februar 2015 ♡
Håper det blir bra! Står fast alleredeSå søtt ^^