Felles skravle 2015

God morgen. :) noen dager siden jeg også har vært her. Har jobbet mye denne uka... så når jeg har kommet hjem har jeg vært helt utslitt. Skal på jobb fra halv 8 til 12 i dag også.... blir godt med en liten kort vakt. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
God vakt, da! Deilig å ikke være ferdig så seint på dag.

Fra mobil.

Veldig bra at de har lagt inn en fridag. Har du noen spesifikke shoppingplaner, eller skal du bare gå rundt og kikke?

KGB-museum hørtes fortegn utrolig spennende ut!

Fra mobil.
Noe til min datter, siden jeg fant et putetrekk med løve på jeg bare måtte kjøpe til min sønn.

Muligens er par sko, svarte, lave, med hel, til bruk ute og litt pent. Mangler det, nemlig.

Kanskje noe garn.

Ellers, vi får se.

fra app

Oppdatert kl 09:43

2. Kengu: 2614 - i mål!!! :D :D :D
3. Twinkle: 2404 - i mål!!! :D :D :D
4. Lykkeliten: 2270 - i mål!!! :D :D :D
5. FruJohnsen: 2245 - i mål!!! :D :D :D
7. Lovebelly: 1993 - i mål!!! :D :D :D
8. Molly: 1936 - i mål!!! :D :D :D
9. Sara - 1915 - i mål!!! :D :D :D
10. Liisjja: 1894 - i mål!!! :D :D :D
12. Epleskrott: 1859 - i mål!!! :D :D :D
13. Synnøve:): 1786
14. Lanterne: 1779
16. Foreløpig litt anonym: 1162
22. Fru. Uperfekt: 834
24. trinebeth: 798
30. Huleboer: 651
40. 123Kjør: 519

Når denne dagen er over har det gått 97 % av august, tilsvarende 1742 innlegg.

De fjorten øverste plassene på topp 100 listen er allerede forbi dagens mål.

For å være med i trekningen av de andre premiene:
100. plassen har nå 258 innlegg

Si ifra om jeg skal ta deg med i oppdateringene. Uansett om målet ditt er 1800 innlegg eller å være med på topp 100 lista.

Heihei alle sammen :)

♡ Februar 2015 ♡

Du er straks i mål da. ;)
Heldigvis! Mangler rundt 20 ved forrige oppdatering, og har nok skravlet 10-12 allerede. Klarer dette i dag, selv om jeg har fullt program :)

Fra mobil.

Heldigvis! Mangler rundt 20 ved forrige oppdatering, og har nok skravlet 10-12 allerede. Klarer dette i dag, selv om jeg har fullt program :)

Fra mobil.
Det greier du ja :)

♡ Februar 2015 ♡

God morgen :D noen som har forslag til middag vi kan servere til et par gjester idag?

God morgen :D noen som har forslag til middag vi kan servere til et par gjester idag?
Kylling med spekeskinke rundt med soppstuing og noe annet godt ved siden av. Jeg er ikke veldig kreativ i matveien om dagen :p

♡ Februar 2015 ♡

Det hørtes utrolig godt ut, får nevne det til nest sjefen :p
Det er veldig godt :) Vi steker kyllingen litt først så tar vi skinka rundt og har den i ovnen så den blir kjempe saftig :) Nam!

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp