Felles skravle 2015

Det så skikkelig godt ut! Er dere på restaurant? ;)

Fra mobil.
Hihi nei fru huleboer! er kokk. Skikkelig flink til å lage mat :D

Vinterprinsesse 15.januar ♥

Må prøves.
Akkurat i dag kunne jeg godt tenke meg et lite glass rødvin.
Får lukte på glasset til mannen :P
Jeg må alltid lukte på glasset til mannen, så får jeg i alle fall en viss feeling av hva vinen smaker. Av og til lukter den helt fantastisk!

Fra mobil.

Jeg har smakt, og den funker greit nok. Smaker litt tynn rødvin og mangler ettersmaken, men ellers god som gull :D

Fra mobil.
Utrolig god forklaring! Som om jeg skulle sagt det selv:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Utrolig god forklaring! Som om jeg skille sagt det selv:D

♡Jente 05.07.2013♡
Hehe, var mannen som sa det på den måten. Jeg klarte ikke å finne ut hva det var som manglet, før han påpekte at det ikke var noe ettersmak. Ikke noe tretrinnsvin dette her, altså ;)

Fra mobil.

Heiheihei! Jeg er elektriker:p

♡Jente 05.07.2013♡
Og tydeligvis veldig flink til og lage mat :D Så kjempe godt ut!

♡ Februar 2015 ♡

Hihi nei fru huleboer! er kokk. Skikkelig flink til å lage mat :D

Vinterprinsesse 15.januar ♥
Det så i alle fall veldig godt ut!

Fra mobil.

Oj, med kokosmelk, altså? Da virket den enda bedre!

Fra mobil.

Jaaa :) Jeg brukte økologisk kokesjokolade som er fri for melk og nøtter (ikke spor av engang). Den ble litt sterk i smaken, men jeg elsker mørk sjokolade så det gjorde meg iiiiingenting :)

Skrevet i avslappet stilling

Dere skravler ikke like mye... Bare et par sider siden jeg skrev god morgen i går.

fra app

Dere skravler ikke like mye... Bare et par sider siden jeg skrev god morgen i går.

fra app
God morgen. :) noen dager siden jeg også har vært her. Har jobbet mye denne uka... så når jeg har kommet hjem har jeg vært helt utslitt. Skal på jobb fra halv 8 til 12 i dag også.... blir godt med en liten kort vakt. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

I dag har vi fri. Festmiddag klokka sju, og jeg skal på kgb - museum klokka fire, ellers bare Shoppe og slappe av.

fra app

God morgen! Lørdag allerede, faktisk!

Fra mobil.

I dag har vi fri. Festmiddag klokka sju, og jeg skal på kgb - museum klokka fire, ellers bare Shoppe og slappe av.

fra app
Veldig bra at de har lagt inn en fridag. Har du noen spesifikke shoppingplaner, eller skal du bare gå rundt og kikke?

KGB-museum hørtes fortegn utrolig spennende ut!

Fra mobil.

fra app
Det er blitt litt dødt her etter at de fleste passerte 1800 innlegg.

Fra mobil.

Back
Topp