Felles skravle 2015

Hvordan gikk det?

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Samme som i går og i dag morges. Kommer en strek ganske "med en gang", men den er veldig svak og den blir ikke sterkere og jeg tror ikke den er sterkere enn de andre fra i går og i dag. Nå har det gått 25 minutter siden jeg testet (har på stoppeklokke nå). Tok ett bilde da det var gått 5 minutter, og ser jo streken på bilde allerede da. Venter på at den skal tørke nå, for jeg vil se den ved siden av den fra i går morges. Den fra i dag morges har fått sånne tørkeflekker når testen går i stykker etter at den tørker, så den kan jeg ikke bruke. Men den var ikke sterkere enn den fra i går når den ble tørr, var vel heller veldig lik.

Edit: Lagt ut bilde i dagboken min nå.

Last edited:
Hun har gitt litt opp i kveld, men maser om i morgen tidlig :p
Har egentlig tenkt å vente til mandag

Aha! Oj, jeg er spent på om du klarer å holde ut helt frem til mandag. Da skal jeg gi deg stående applaus! :D

Jeg spammer dere jeg. Kjeder meg. Skulle egentlig vært med mannen i kveld, men er ikke helt i form. Burde nok gå og legge meg, men sov en stund i stad da vi kom hjem fra dagen vår utpå. Var så varm og trøtt. Så er ikke helt trøtt enda nå. Jeg er mer sånn her:

funny-animals-making-funny-faces-001.jpg

Back
Topp