Felles skravle 2015

Kjedelig at alle andre er borte, og jeg kjeder meg, og klarer ikke helt å ta BV-sommerferie. Og så blir jeg lei meg fordi jeg leser om "avskjedsfesten til Jens" og ser denne type kommentarer i kommentarfeltet:

upload_2014-6-14_21-9-41.png

Det er så innmari flott at vi har så utrolig mange modige mennesker bak tastaturet hjemme i sofaene sine her til lands. Jeg skjønner ikke hva de mener at en ungdomspolitiker som er leder for et ungdomsparti skal gjøre mot en gal massedrapsmann, (og han visste ikke at det var bare én, han trodde jo Norge var invadert eller noe sånt). Og jeg forstår virkelig ikke at dette har fått lov til å bli en grei holdning å dele. Det er så mange som tydeligvis mener at Eskil Pedersen fortjente å dø den dagen. Jeg får så vondt langt inni hjertet mitt når folk skriver sånn dritt på nettet. :(

Kjedelig at alle andre er borte, og jeg kjeder meg, og klarer ikke helt å ta BV-sommerferie. Og så blir jeg lei meg fordi jeg leser om "avskjedsfesten til Jens" og ser denne type kommentarer i kommentarfeltet:

Vis vedlegget 65180

Det er så innmari flott at vi har så utrolig mange modige mennesker bak tastaturet hjemme i sofaene sine her til lands. Jeg skjønner ikke hva de mener at en ungdomspolitiker som er leder for et ungdomsparti skal gjøre mot en gal massedrapsmann, (og han visste ikke at det var bare én, han trodde jo Norge var invadert eller noe sånt). Og jeg forstår virkelig ikke at dette har fått lov til å bli en grei holdning å dele. Det er så mange som tydeligvis mener at Eskil Pedersen fortjente å dø den dagen. Jeg får så vondt langt inni hjertet mitt når folk skriver sånn dritt på nettet. :(
Folk som skriver sånt har ikke skulle fått lov til å eie en pc

Folk som skriver sånt har ikke skulle fått lov til å eie en pc

Helt enig. Deres samlede IQ må jo ligge på 20 eller noe sånt noe? Fordi man har politiske meninger og er politisk aktiv så har man også skuddsikker hud og supermann-kappe? :mad: Jeg gruer meg litt til å oppdra barn i et samfunn hvor sånn nethets, netthat og idioti får lov til å være så synlig. Altså, jeg er veldig positiv til ytringsfriheten, men hva skjer med måten vi omtaler andre på nettet?

Æsj. Heldigvis vet jeg jo at jeg ikke er alene om mine meninger om dette da, det er jo veeeldig mange som ikke synes det er greit. Og jeg har hørt at noen forskere mener at det er en liten prosent av befolkningen som deltar aktivt i nettdebatter/kommentarfelt av den type, og at de er overrepresentert i type ekstreme retninger i meningene sine. Så det ser jo alltid helt skjevt ut i sånne kommentarfelt. Men det er skummelt. Og jeg må passe på at mine avkom aldri aldri aldri uttaler seg om andre levende mennesker (eller, ikke døde heller) på den måten. Respekt for liv. Tro på det gode i mennesket. Nestekjærlighet. Det er en del verdier som ikke gjelder på nettet. :(

Vis vedlegget 65180

Huff... Man vet aldri hvordan man reagerer i en slik situasjon. Dårlig gjort!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Huff... Man vet aldri hvordan man reagerer i en slik situasjon. Dårlig gjort!

❤️Februar 2015❤️

De absolutt fleste vil reagere med "flukt" om de ikke er spesialtrent til å reagere på annen måte. Noe tydeligvis 95 % av de som "lever" i kommentarfeltet er... :rolleyes: Æsj. Nei, jeg får nok hoppe over kommentarfeltet sånn som jeg pleier, men da jeg leste artikkelen var det bare 3 kommentarer, og det var dette. Og det kommer jo automatisk opp når jeg ruller nederst i saken. Tror jeg skjermer meg bedre ved å la være å lese sånt.

For å tenke på noe hyggeligere, finner jeg igjen bilder til helgen. Hva med litt tøy og bøy etter en lang uke? (Kan man kalle den lang når det var pinse forrige helg?)

funny-kids-trouble-27.jpg

Og i jakten på dette bildet fant jeg verdens mest ekle kake. Den skal dere få slippe å se, men la oss si at det er et babyhode på vei ut av babyhullet.... Æsj!!! Hvem har lyst til å servere en sånn kake?

Denne var derimot litt søt.

weird_wacky_and_wonderful_cakes_640_14.jpg

For å tenke på noe hyggeligere, finner jeg igjen bilder til helgen. Hva med litt tøy og bøy etter en lang uke? (Kan man kalle den lang når det var pinse forrige helg?)

funny-kids-trouble-27.jpg

Og i jakten på dette bildet fant jeg verdens mest ekle kake. Den skal dere få slippe å se, men la oss si at det er et babyhode på vei ut av babyhullet.... Æsj!!! Hvem har lyst til å servere en sånn kake?

Denne var derimot litt søt.

weird_wacky_and_wonderful_cakes_640_14.jpg
Hørtes motbydelig ut :p Men den med grisene var bare så søt :D

❤️Februar 2015❤️

Kommentarfelt leser jeg ikke, jeg vil ikke meg selv så vondt. Det er så mange idioter der.

Og Utøya. Vi som ikke var der, har ikke noe vi skulle sagt. Rett og slett.

Den følelsen jeg fikk, når det slo meg, "men, kusina mi, hun er jo aktiv i auf, er hun....." og sendte sms til mamma. Og så ringte telefonen min. Ja, mamma kunne bekrefte det.

Nei, jeg glemmer aldri, men det de opplevde de som overlevde, ja de som ikke gjorde det også, det kan vi aldri sette oss inn i.

Jeg ser på den fantastiske ressursen min kusine nå er, aktiv, stolt, sterk. Og i år turte hun å sove i telt igjen før første gang.

Og så skal noen påstå at det å flykte ikke var en naturlig reaksjon fra de som var der???

Hvordan går det med deg? :D

❤️Februar 2015❤️

Det går bra! Mye liv i magen :) Savner dere, så må innom og se til dere av og til, håper det går greit!

Kommentarfelt leser jeg ikke, jeg vil ikke meg selv så vondt. Det er så mange idioter der.

Og Utøya. Vi som ikke var der, har ikke noe vi skulle sagt. Rett og slett.

Den følelsen jeg fikk, når det slo meg, "men, kusina mi, hun er jo aktiv i auf, er hun....." og sendte sms til mamma. Og så ringte telefonen min. Ja, mamma kunne bekrefte det.

Nei, jeg glemmer aldri, men det de opplevde de som overlevde, ja de som ikke gjorde det også, det kan vi aldri sette oss inn i.

Jeg ser på den fantastiske ressursen min kusine nå er, aktiv, stolt, sterk. Og i år turte hun å sove i telt igjen før første gang.

Og så skal noen påstå at det å flykte ikke var en naturlig reaksjon fra de som var der???

Nei, jeg burde ikke gjøre meg selv så vondt. Pleier det egentlig ikke, men kjedet meg og rullet for langt ned på siden. Og skimtet "Utøya" i øyekroken... Og vips var det lest.

Så utrolig tøff kusinen din er! <3 Så utrolig vondt det må ha vært å ha en du var glad i der.

Flukt er den naturlige reaksjonen, og er det noen som hadde flyktet er det garantert alle sofa-heltene her til lands.

Jeg skal fortsette å holde meg unna kommentarfelt, men når jeg først leste det nå så fikk jeg akutt behov for å bli sint og måtte dele med noen. Mannen er borte i kveld også nemlig, hvis ikke hadde nok han måttet trøste meg med at verden ikke er blitt et så ondt sted i dag heller, og at det finnes mange flotte mennesker fortsatt.

Det går bra! Mye liv i magen :) Savner dere, så må innom og se til dere av og til, håper det går greit!

Du får da lov til å snike så mye du vil! Savner deg og! Særlig når jeg ser på BBT. :Heartred

Hørtes motbydelig ut :p Men den med grisene var bare så søt :D

❤️Februar 2015❤️

Ja, den med grisene var søt. Den andre var ekkel, og den var i sånn "kategori-bilde-samling" på Google-bilde-søk, så det er tydeligvis en "vanlig" kake på babyshower. ÆSJ!!!

Så koselig :) Såklart det er greit :D

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp