TakkLykke til i morgen
fra app
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkLykke til i morgen
fra app
TakkLykke til i morgenher skal jeg til hudpleieren å få ansiktsmassasje å rensing av huden
blir deikig med litt meg tid
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det fortjener duTakk
Det hørtes rimelig deilig ut. Når alt maset her er ferdig vil jeg unne meg en skikkelig fotbehandling med massasje.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Er dette første kontrollen du er på?I dag er første visningser ut til å bli en solfylt og fin dag.
Nå sitter eg hos legen, skal ta blodprøve og sånn. 12 ukerskontrollBlodtrykket var litt lavt 100/70. Min normale er mer sånn ca 120/85... Urinen var kjempe negativ og det er jo positivt
blodprosenten var også fin, 11,9!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
I dag er første visningser ut til å bli en solfylt og fin dag.
Nå sitter eg hos legen, skal ta blodprøve og sånn. 12 ukerskontrollBlodtrykket var litt lavt 100/70. Min normale er mer sånn ca 120/85... Urinen var kjempe negativ og det er jo positivt
blodprosenten var også fin, 11,9!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
I know, men den er fortsatt lavere enn sist jeg var gravid, og det er jo ikke så lenge sidenBlodtrykket skal gå ned når du er gravid, og så stiger det gjerne noe mot slutten av graviditeten. Det går ned fordi du får økt blodvolum. Så det er helt riktig dette her.Men det regner jeg med at legen sa.
*Taster på app på mobilen*
Altså det er første legekontroll ja, men jeg var hos jordmor i uke 5 for å søke svangerskapspenger og fylle ut helsekort fordi jeg vil på Ullevål og ikke a-hus som jeg sogner til, og da må man søke tidlig for å få plass. Jeg skal på oul 4. August. Jeg har bestilt meg time til tidlig ul neste tirsdag. Da er jeg 13 uker. Ville egentlig ha uka etter, men da er hun på ferie. Blir nok satt tilbake 4 dager.Er dette første kontrollen du er på?
Når er det du skal på ul?
Fra mobil.
Hahaha, trille faktiskDersom de "rare" lystene jeg har hatt de siste dagene skyldes at jeg er gravid bare det ikke slår ut på noen test enda kommer jeg til å trille inn på føden
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg har bare fått så veldig lyst på milkshake noe jeg kanskje har spist/drukker 5 ganger tidligere i mitt liv.Hahaha, trille faktiskMatlyst er bra! Håper og krysser alt jeg har for deg! Hvor er du i løypa?
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
SpennendeJeg har bare fått så veldig lyst på milkshake noe jeg kanskje har spist/drukker 5 ganger tidligere i mitt liv.
Er 6-9 dpo.
Oioioi! Jeg har truaJeg har bare fått så veldig lyst på milkshake noe jeg kanskje har spist/drukker 5 ganger tidligere i mitt liv.
Er 6-9 dpo.
Oioioi! Jeg har trua![]()
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jeg håper egget slapp å en sterk spire sitterAltså, jeg vet jeg er over EL, men er faktisk ikke sikker på om jeg slapp et egg.
Er tross alt bare 3-4 uker siden SAen.
Kroppen kan tulle litt nå
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg håper egget slapp å en sterk spire sitter
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg har sett fler eksempler på tull etter MA. Jeg har sett mange eksempler på spire som sitter hele veien rett etter en SA, inkludert meg selv.Altså, jeg vet jeg er over EL, men er faktisk ikke sikker på om jeg slapp et egg.
Er tross alt bare 3-4 uker siden SAen.
Kroppen kan tulle litt nå
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har sett fler eksempler på tull etter MA. Jeg har sett mange eksempler på spire som sitter hele veien rett etter en SA, inkludert meg selv.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤