Felles skravle 2015

Da hadde det i såfall vært tomannsbolig. Dette er firemannsbolig :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Okey da..
Men jeg har kjørt forbi dem noen ganger og har alltid trodd boenhetene gikk over 2 plan..

God kveld :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jakter på grillmat i fryseren....

*bomma på hvor lenge butikken var åpen*

Hva gjør dere i kveld?

Her står maten i ovnen, så snart e det spising og TV.
Ellers så skal jeg bare slappe av
Ser på mamma mia som går på TV :P Hva skal dere spise for noe godt?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ser på mamma mia som går på TV :p Hva skal dere spise for noe godt?

Kyllingfile banket flat.
Smurt på grønn pesto og lagt på mozarello ost, rullet sammen og surret serrano-skinke rundt.
Inn i ovnen.
Hadde en salat av salat, hvit castello, røde druer, serrano-skinke og balsamico eddik

Kyllingfile banket flat.
Smurt på grønn pesto og lagt på mozarello ost, rullet sammen og surret serrano-skinke rundt.
Inn i ovnen.
Hadde en salat av salat, hvit castello, røde druer, serrano-skinke og balsamico eddik
Mmh... kjenner jeg ble sulten. Hørtes kjempe godt ut :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Namm!! Hørtes nydelig ut! Har alltid lurt på hvorfor en banker kylling/kjøtt ol? :)

Namm!! Hørtes nydelig ut! Har alltid lurt på hvorfor en banker kylling/kjøtt ol? :)

Jeg banker den for å få den flat.
Putter man fyll på og ruller sammen i forhold til å kjære en lomme i fileen og putte fyllet inn det, så får man både plass til med fyll, og det holder seg bedre på plass.

Jeg banker den for å få den flat.
Putter man fyll på og ruller sammen i forhold til å kjære en lomme i fileen og putte fyllet inn det, så får man både plass til med fyll, og det holder seg bedre på plass.
Det skal jeg prøve neste gang :)

❤️Februar 2015❤️

God morgen! Kroppen verker! I dag skinner sola og jeg skal vaske litt klær og pakke bort en god del fra skyvedørsgraderoben slik at det er ryddig og fint inni der til visning. Folk er jo ikke tamme og går inn i skuffer og skap, så da er det greit at det ikke renner ut ting når de lukker opp dørene.
Hva skal dere?

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

God morgen

Ryddedag her i heimen, vi har fo rmye av alt, nå må det gjøres noe før jeg blir gal. Så skal vi i bursdag senere.

Her er det jobb :) formen er ikke så god så prøver og komme meg gjennom :p

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp