Felles skravle 2015

Du vet jo hvor jeg bor og hvem jeg er så du ser dem på finn om ikke så lenge :p Vi gikk igjennom litt nå og det ser ut som det ble knallbra!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jeg vet og hvor du bor så jeg skal snike på finn selv jeg Hihi :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Et år.... i dag er det gått et år.

Et år siden mannen var nesten klar for fotballtrening, men så på meg og spurte "hvordan går det?" Han avlyste trening og sendte sms til foreldre og søsken. De som visste at jeg var gravid. Fikk vite at det var jeg ikke lenger.

I dag er han på trening. Et år er gått, og ingen ny spire.

fokus på de to vi har, og ikke den vi ikke fikk. Men tankene glir litt tilbake. Og til det som skulle vært. Men som ikke ble.

Også veeeeeenter jeg da, på time hos gyn. i dag ble henvisningen sendt på nytt, håper jeg får time-brev i løpet av neste uke.

:( Sender deg en stor klem vennen. Håper dere skal noe hyggelig i helgen. ♡

*Taster på app på mobilen*

Ingen planer. Litt mer jobb med de plantene jeg ikke tok sist helg, forhåpentligvis litt planlegging av bursdag, rydde litt, vaske klær og kose oss i hagen

fra app

Her blir det litt planlegging til bryllupet og rydding av hus. De siste bordkortene må vel også lages :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nå har jeg fått bildene. De ble kjempe fine!!! Så moro :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Et år siden mannen var nesten klar for fotballtrening, men så på meg og spurte "hvordan går det?" Han avlyste trening og sendte sms til foreldre og søsken. De som visste at jeg var gravid. Fikk vite at det var jeg ikke lenger.

fokus på de to vi har, og ikke den vi ikke fikk. Men tankene glir litt tilbake. Og til det som skulle vært. Men som ikke ble.

Også veeeeeenter jeg da, på time hos gyn. i dag ble henvisningen sendt på nytt, håper jeg får time-brev i løpet av neste uke.
Klem til deg fra meg. Håper du snart får timebrevet.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Pinse, deilige langhelg.

En eller annen påpekte at da er neste røde fridag jul... Jadda...

Men først ferie, og hele sommeren

Takk:) gratulerer til deg å, du er 8+4 idag? Vi er ikke langt unna 12 nå :D
Nei nå nærmer det seg veldig. Fikk innkallelse til OU i dag. 18 august :)

Pinse, deilige langhelg.

En eller annen påpekte at da er neste røde fridag jul... Jadda...

Men først ferie, og hele sommeren
Vi har vært litt bortskjemte nå ja. Med mange fridager. Men nå får vi nyte denne siste langhelgen :D Så får vi jo en deilig laang sommerferie!

Mange klemmer til deg Sara <3 Håper du snart får brev og time i posten :)

Håper på brev neste uke, ja.

Jeg aner ikke. Virkelig ikke. Men det er spennende likevel. :)

Back
Topp