trøtt er jeg også, og magen har ikke godt at mat rett før leggetid, jeg kan heller få en deilig frokost i morgenJa, egentlig jeg og. Ikke bra å være sulten på kvelden!
Taster på appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
trøtt er jeg også, og magen har ikke godt at mat rett før leggetid, jeg kan heller få en deilig frokost i morgenJa, egentlig jeg og. Ikke bra å være sulten på kvelden!
Taster på appen![]()
Ja er en ond sirkel. Men så snakker jeg med mannen også. Har vært veldig avvisende ovenfor han i det sistedet ender jeg også med å gjøre, nettopp fordi her er stille.... ond sirkel.
Jeg la meg. Fikk mer vondt i hodet av det vinglasset jeg drakk. skal skravle til mannen legger seg.
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Veldig fin dag, men ja travelt har det vært.Hørtes ut som en travel, men fin dag da.
Hatt i hele dag. Har ikke hjulpet med smertestillende så er en mild migrene. Får håpe dritten er borte i morgensove av deg hodevondt
Ammekyr. Så har vi og sauHvilke dyr har dere i fjøset?
Sliter med det selvHatt i hele dag. Har ikke hjulpet med smertestillende så er en mild migrene. Får håpe dritten er borte i morgen
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
god natts søvn. håper det gjrø susenHatt i hele dag. Har ikke hjulpet med smertestillende så er en mild migrene. Får håpe dritten er borte i morgen
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Natta. strask her ogsåTar kveld jeg nå. Sov godt.
Det er plagsomtSliter med det selver såå ubehagelig!
Skulle vært kaldt ute. Det hjelper faktisk litt.god natts søvn. håper det gjrø susen
God morgen. I dag skal hulerboermannen fortsette på strøk 2 på gjerde. Jeg skal enten vaske vegger og dører eller hele kjøkkenet. Altså fronter og sokkel og sånn samt kjøleskapet.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
De jobber med saken ja, så jeg antar denne iveren til å jobbe med slike oppgaver på den dag som denne, absolutt skyldes planer om salg.Gjør klar til salg?