Ja man må, heldigvis det går over
Det så rart ut med mitt forrige innlegg, jeg mente bare at du ikke burde bekymre deg. Det går oftest bra. Og du takler det som kommer, og det går bra til slutt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja man må, heldigvis det går over
Huff. Skulle virkelig ønske noen sa det til deg tidligere.
noen burde kanskje reagert på den hs kontrollen....
Mannen skal legge seg. Han er i dusjen nå. Jeg må jo ha aksjeinnlegg! Aj aj. Må nesten stikke jeg. Nå som det var så hyggelig.
(Men mann kan bli halvgal av det. Man kan ende opp med å spise brød med kokt skinke, uten smør, og drikke vann til. Og grusom ammete. Fordi man frykter alt annet gir ungen vondt. Man kan felle flere tårer en man tror man har, og så bare går det likevel. Man kan svare på hs at joda, det går bra, ja jeg er litt trøtt, for han våknet jo en del i natt. Ja, sånn 1-2 timers mellomrom, ja, altså, fra 20-06 så ammet jeg jo altså sikkert i søvn kl 20, igjen rudnnt 21 og 23, 00, 2.30 og 3 og 4 og 5. Men nei, det er jo bare sånn det er med disse små.)
Jeg og! Nå har så mange av mine venninner barn så føler vi er veldig utenfor til tider! De gjør mye sammen med barna i helgene og såklart vi kan være med men føler oss litt dummeJeg tenkte ikke egentlig bare på ferie, men mer sånn hva vi gjør i hverdagene, helgene og fridagene nå også. Mye av det (det meste) kunne lett kombineres med barn, men noe av spontaniteten osv. er litt vanskeligere med barn.
Jeg tror nok vi vil gjøre mye likt, men jeg gleder meg til ferie MED barn.![]()
Jeg skal også legge meg.
Aksjer må vi ha!

Jeg har slådd ifra meg tanken nå på å dra til DK. jeg vurderte tidlig ul men vi har ikke råa akkurat nå, men skal til jordmor 9+5 for hun går ut i ferie rett etterpå så håper på en ul da. Velger nå å tru at vi får et friskt barn.Oj. Ja, da burde du ikke tenke på det, for da er du reddere enn meg. Jeg tenker jo mer at jeg er redd for å miste siden jeg har opplevd det flere ganger, og det med syk baby er mer sånn: "Tenk om den kommer ut og noe er alvorlig galt?" Altså, jeg har ikke tenkt tanken på å sjekke noe på forhånd, jeg hadde jo ikke tenkt til å dra på tidlig UL sist i det hele tatt. Haha.. Så jeg er vel ganske avslappet og naiv fortsatt ja. Til en viss grad.![]()
Noen burde absolutt gjort jobben sin og reagert der ja.....
Fortsatt ganske oppgitt over den hs der...
Happy humping og god natt frøkenMannen skal legge seg. Han er i dusjen nå. Jeg må jo ha aksjeinnlegg! Aj aj. Må nesten stikke jeg. Nå som det var så hyggelig.
Må det.
God natt! Veldig hyggelig å skravle med deg i kveld!![]()
Oi(Men mann kan bli halvgal av det. Man kan ende opp med å spise brød med kokt skinke, uten smør, og drikke vann til. Og grusom ammete. Fordi man frykter alt annet gir ungen vondt. Man kan felle flere tårer en man tror man har, og så bare går det likevel. Man kan svare på hs at joda, det går bra, ja jeg er litt trøtt, for han våknet jo en del i natt. Ja, sånn 1-2 timers mellomrom, ja, altså, fra 20-06 så ammet jeg jo altså sikkert i søvn kl 20, igjen rudnnt 21 og 23, 00, 2.30 og 3 og 4 og 5. Men nei, det er jo bare sånn det er med disse små.)
Natta og sov godt, sier happy humping til deg å jegNatta folkens, da går jeg til sengs.
Må til det når man er så trøttVi samsov. Jeg ammet tilnærmet i søvne etterhvert...