Ja det har vært ganske rolig
Alle har blitt gravide og litt ekstra hormonell-trøtte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det har vært ganske rolig
Jepp. OFTE
Jeg korrigerer det meste, men noe glipper
Bra man fortrenger. Noen som vet om kolikk er arvelig? Er så redd for å få en baby med det
Bra man fortrenger. Noen som vet om kolikk er arvelig? Er så redd for å få en baby med det
Hva med å prøve letrozol istede for pergo? Gu min mente letrozol var bedre også slapp man bare et egg, istede for flere med pergoJa
For pergotvillinger er en reell mulighet.
Surprise-tvilliger når vi ikke prøver er ikke reelt troverdig. ikke med vår fertilitet
Alle har blitt gravide og litt ekstra hormonell-trøtte.![]()
Ja
For pergotvillinger er en reell mulighet.
Surprise-tvilliger når vi ikke prøver er ikke reelt troverdig. ikke med vår fertilitet
Ikke vær redd for det nå da du, det ordner seg alltid til slutt, og om det er nummer én så har du hvert fall fordelen med at du ikke trenger å passe på en annen.
Ja, og muligens mer aktive på terminforum? eller så bare sover de
Hehe, heldigvis sluppet unna denne trøtthetenAlle har blitt gravide og litt ekstra hormonell-trøtte.![]()
Det går over, det går over, det går over
Jeg satte meg en dato, 12 uker gammel. Da.... kaskje da?
Og jepp, det gikk over den uka.
Hva med å prøve letrozol istede for pergo? Gu min mente letrozol var bedre også slapp man bare et egg, istede for flere med pergo
Har ikke lest noe om det, tenkte kanskje du visteDet er vel ikke noe som tilsier det, men ingen vet jo hva det kommer av, derved heller ikke om det er arvelig?
Nei. Kan forstå det. Vi får se om du rekker å prøve pergo da. Eller så kan det jo hende du får den letrozol (eller hva den het) medisinen som alle de på januar ble gravide med, som ikke ga økt risiko for flerlinger, men ellers ga samme effekt som pergo på EL.
Hehe, heldigvis sluppet unna denne trøttheten
Det er sant, men da har vært i bakhodet mitt siden vi begynte å prøveIkke vær redd for det nå da du, det ordner seg alltid til slutt, og om det er nummer én så har du hvert fall fordelen med at du ikke trenger å passe på en annen.
Får høre med gyn
når jeg kommer dit
Om jeg altså ikke blir gravid før timen da, slik planen er. Side jeg ikke vet når timen nblir, men forbereder meg på sepember
Har ikke lest noe om det, tenkte kanskje du vistefikk for meg det
12 uker?Det går over, det går over, det går over
Jeg satte meg en dato, 12 uker gammel. Da.... kaskje da?
Og jepp, det gikk over den uka.
Høres ut som en bra planFår høre med gyn
når jeg kommer dit
Om jeg altså ikke blir gravid før timen da, slik planen er. Side jeg ikke vet når timen nblir, men forbereder meg på sepember