Felles skravle 2015

Jepp. OFTE

Jeg korrigerer det meste, men noe glipper

Da skjønner jeg. Husker du sa at en tast henger seg innimellom, og du pleier ikke å ha skrivefeil. :)

Bra man fortrenger. Noen som vet om kolikk er arvelig? Er så redd for å få en baby med det

Det er vel ikke noe som tilsier det, men ingen vet jo hva det kommer av, derved heller ikke om det er arvelig?

Bra man fortrenger. Noen som vet om kolikk er arvelig? Er så redd for å få en baby med det

Ikke vær redd for det nå da du, det ordner seg alltid til slutt, og om det er nummer én så har du hvert fall fordelen med at du ikke trenger å passe på en annen.

Ja

For pergotvillinger er en reell mulighet.

Surprise-tvilliger når vi ikke prøver er ikke reelt troverdig. ikke med vår fertilitet
Hva med å prøve letrozol istede for pergo? Gu min mente letrozol var bedre også slapp man bare et egg, istede for flere med pergo

Ja

For pergotvillinger er en reell mulighet.

Surprise-tvilliger når vi ikke prøver er ikke reelt troverdig. ikke med vår fertilitet

Nei. Kan forstå det. Vi får se om du rekker å prøve pergo da. Eller så kan det jo hende du får den letrozol (eller hva den het) medisinen som alle de på januar ble gravide med, som ikke ga økt risiko for flerlinger, men ellers ga samme effekt som pergo på EL.

Ikke vær redd for det nå da du, det ordner seg alltid til slutt, og om det er nummer én så har du hvert fall fordelen med at du ikke trenger å passe på en annen.

Det går over, det går over, det går over

Jeg satte meg en dato, 12 uker gammel. Da.... kaskje da?

Og jepp, det gikk over den uka.

Ja, og muligens mer aktive på terminforum? eller så bare sover de

Ja, mulig det også. Terminforum holder jeg meg unna. Prøvde en tur på august, det gikk ikke så bra, men så hadde jeg besøk av tr også da, så det var en veldig dårlig idé.

Det går over, det går over, det går over

Jeg satte meg en dato, 12 uker gammel. Da.... kaskje da?

Og jepp, det gikk over den uka.

Ja. Kolikk har jo egentlig en ganske grei slutt-dato.

Og så laget dere et barn til. Og så skal dere få Bonusen. :)

Hva med å prøve letrozol istede for pergo? Gu min mente letrozol var bedre også slapp man bare et egg, istede for flere med pergo

Får høre med gyn

når jeg kommer dit

Om jeg altså ikke blir gravid før timen da, slik planen er. Side jeg ikke vet når timen nblir, men forbereder meg på sepember

Nei. Kan forstå det. Vi får se om du rekker å prøve pergo da. Eller så kan det jo hende du får den letrozol (eller hva den het) medisinen som alle de på januar ble gravide med, som ikke ga økt risiko for flerlinger, men ellers ga samme effekt som pergo på EL.

Får vurdere det ja

Hehe, heldigvis sluppet unna denne trøttheten

Så kjekt. Jeg ble kjempetrøtt, men det var veldig deilig, for de timene jeg sov med tom mage så hadde jeg det jo bra. :p

Får høre med gyn

når jeg kommer dit

Om jeg altså ikke blir gravid før timen da, slik planen er. Side jeg ikke vet når timen nblir, men forbereder meg på sepember

Vi må vente og se som alltid. Men brevet burde komme om ikke så lenge, så det blir spennende.

Har ikke lest noe om det, tenkte kanskje du viste :p fikk for meg det

Jeg innså/akseptert ikke at eldste hadde kolikk før det var over jeg, så jeg vet egentlig ikke noe om det i det hele tatt

Bare ganske mye om det å være mamma til en unge som griner og griner, og det å føle seg som verdens dårligste mor, for alle unger griner da vel, så hvorfor takler jeg ikke dette?

Back
Topp