Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, juleglede.net.
Alle de juleglade folkene er der.
Haha, så for meg masse nissealver som synger jeg nåJa, juleglede.net.
Alle de juleglade folkene er der.
Hihi. Hvem vetHaha, så for meg masse nissealver som synger jeg nå
Enigjeg oppsøker ikke jul i MAI altså.
Sept/okt ja, men ikke MAI!
Ja spørs litt på til hvem
Hvada hvada?Jeg gleder meg sånn til å gi mamma sin julegave i år jeg, håper hun blir glad for den.
Ha ha haHaha, så for meg masse nissealver som synger jeg nå
Ikke jeg heller. Det blir ALT for tidlig. Syns d er tidlig nok i september/oktober jeg.jeg oppsøker ikke jul i MAI altså.
Nei, det er jo ditt valg det. Jeg henger der hele året jeg, noen kommer etter sommeren og andre er der hele åretjeg oppsøker ikke jul i MAI altså.
Ja, ikke til broderen liksom, men til bestefaren til min mann f.eks. Som dessverre døde i år, så han får ikke flere konfektesker.
Ikke jeg heller. Det blir ALT for tidlig. Syns d er tidlig nok i september/oktober jeg.
Nei da kommer jo julebrusen i butikken å, så da er det tid for å tenke på gaverIkke jeg heller. Det blir ALT for tidlig. Syns d er tidlig nok i september/oktober jeg.
Hvada hvada?
Ja men jeg syns allikevel at det er lenge til jul når en er i september.Nei da kommer jo julebrusen i butikken å, så da er det tid for å tenke på gaver
SkjønnerMen man må ikke være der hele året fordi om det er et juleforum da, noen øsnker det. Bla meg...
Det blir sikkert kjempefintDet er en dame som lager bilder i nabolaget her, så hun får bilde av mamma og pappa som hun overfører til lerret og maler rundt.
Fin gave og få daDet er en dame som lager bilder i nabolaget her, så hun får bilde av mamma og pappa som hun overfører til lerret og maler rundt.
Jo det er jo det, men må huske vi er høygravide i nov/desJa men jeg syns allikevel at det er lenge til jul når en er i september.