Er litt sånn jeg og. Ofte vanskelig å finne gaver, for folk har jo det meste.Elsker jul, hater å handle gaver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt sånn jeg og. Ofte vanskelig å finne gaver, for folk har jo det meste.Elsker jul, hater å handle gaver
Samme her, i fjor handlet vi siste gaven på rema1000 på lille julaften... Skjemmes...Ja, men jeg er dårlig på å begynne tidlig. PLANLEGGE det, men ikke gjennomføre det.
Handler noe på nett da.
Så der er håp for meg og?Sånn var jeg før.
Klarer aldri å finne det...Jeg elsker å handle gaver, finne den perfekte gaven til mottaker.
Da er jeg ferdig. Skal være ferdig til 1.november jeg, i fjor ble jeg ikke det pga alt som skjedde men de andre årene har jeg vært frdig.
Kanskje jeg skal tenke på det i årJeg handler mye på nett, er så enkelt og greit.
NettoppEr litt sånn jeg og. Ofte vanskelig å finne gaver, for folk har jo det meste.
Kanskje jeg skal tenke på det i år
Hmmm..Nei, det ble V,ikke K
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Fin plan da, selv om de kanskje ikke blir gjennomført.Det er alltid planen min
Santsant! LurtEr veldig enkelt og greit da, slipper gærne folk .Ofte er det jo billigere også.![]()
Klarer aldri å finne det...
Har funnet ut at turer/opplevelser er kjekt å giNettopp
Så der er håp for meg og?
Ha ha, hva fant dere på rema1000?Samme her, i fjor handlet vi siste gaven på rema1000 på lille julaften... Skjemmes...
Men i år må jeg klare det, sitter jo bare hjem nå uansett
Kinogavekort , opplevelsesgaver osv er finfint. eller om de samler på noe.Er litt sånn jeg og. Ofte vanskelig å finne gaver, for folk har jo det meste.
Haha. Så bra.Det er det helt klart.
Alle har jo altGjør du ikke?
Har funnet ut at turer/opplevelser er kjekt å gi![]()
Ja, vi har funnet ut at det er ganske greit å gi...Kinogavekort , opplevelsesgaver osv er finfint. eller om de samler på noe.
Barnevaktgavekort![]()