Felles skravle 2015

Nå har vi endelig blitt enige om sommerferie :) Jeg har hele tiden utsatt og utsatt pga tenk om jeg gravid men nå tok mannen ansvar og sa at nå måtte jeg slutte å planlegge alt med "men tenk om jeg er gravid da" så vår sommerferie blir 4 netter i Cannes på 1 års bryllupsdag :D
Så gøy da. Blir nok herlig:)

Henger langt bak på skravlingen. Blir nok ikke stelleveske på meg denne mnd. Trenger absolutt ny, bruker den hver dag og det ser lovende ut til at det fortsetter slik i noen år til. 8+1 i dag, liker å passere 8 uker... Nå gleder jeg meg til å passere 12 :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Henger langt bak på skravlingen. Blir nok ikke stelleveske på meg denne mnd. Trenger absolutt ny, bruker den hver dag og det ser lovende ut til at det fortsetter slik i noen år til. 8+1 i dag, liker å passere 8 uker... Nå gleder jeg meg til å passere 12 :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Går tregt med skravlingen her og. Er jo ikke så mye liv så da blir det vanskelig. Herlig å være passert 8 uker da:)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Lykke til, dag for dag videre!

Det skjer så mye hver dag. I morgen skal vi på visning... Men mulig jeg har mulighet en halvtimes tid i 20-21 tiden engang...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Det skjer så mye hver dag. I morgen skal vi på visning... Men mulig jeg har mulighet en halvtimes tid i 20-21 tiden engang...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Skal dere kjøpe hus? :)

Ja vi burde gjøre det. Jeg er med imorgen etter jobb. Nå må jeg ta kvelden hvis jeg skal klare en lang dag på jobb imorgen og.
God natt
Jeg vet ikke etter jobb, men etter ungene er i seng, kanskje.

fra app

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Mulig jeg kan være med da.

Visning er spennende!

fra app

Vet jo at det går seg til :p men lunta mi er litt kort fortiden, nå er jeg irritert for at mannen snorker på sofaen. Snorkelyden irriterer meg x)
Snorking irriterer meg også. Bikkja snorker tidvis høyt...

fra app

Jeg forsøker nå å forby det allikevel. Forteller sædcellen og eggcellen og livmoren hvilke regler som gjelder neste gang.:rulez

Ja. Jeg har hatt litt ustabil EL i det siste, så jeg vet ikke om den kommer før eller etter 5. juni, men blir vel helt i vippen av slutten av februar eller begynnelsen av mars avhengig av når den dukker opp jeg da. Jeg synes det høres ut som så lenge til 5. juni (har vi liksom kommet så langt allerede?) men det er jo bare 15 dager til så er det mars-babyene som blir laget. Rare greier hvor fort det går.

Håper du får en tidlig vårbaby da! Jeg synes virkelig du skal flytte ut fra FS og bli der. Og kanskje vi kan flytte sammen. :)

Du er nå søt da!

Summe seg må hun få lov til, deretter flytter vi alle mann

fra app

Om noen lurer, ja jeg våknet tidlig... Og min datter og jeg er enige om at det er ikke natt. (Mamma, jeg ser det er lys ute, det er morgen) det er bare ikke helt tid for å stå opp. Jeg våknet 5.05, hun 5.30

fra app

Det var tidlig ja... Her våknet jeg nå og føler meg som en zombie :p Takk og lov for dette er siste dagvakt på en stund!

Taster på appen :)

Det var tidlig ja... Her våknet jeg nå og føler meg som en zombie :p Takk og lov for dette er siste dagvakt på en stund!

Taster på appen :)
Kort dag på jobb i dag

fra app

Nå har vi endelig blitt enige om sommerferie :) Jeg har hele tiden utsatt og utsatt pga tenk om jeg gravid men nå tok mannen ansvar og sa at nå måtte jeg slutte å planlegge alt med "men tenk om jeg er gravid da" så vår sommerferie blir 4 netter i Cannes på 1 års bryllupsdag :D
Så deilig

Back
Topp