Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du dårlig?Den lille stunden vi har vært ut, hadde så vondt i magen at det ble soffaen idag :/
Livmora som strakk seg ekstra idag tror jeg, var så vondt at jeg svetta og holdt på å svimt av.. Men fikk meg på do og tok meg en paracet ble jeg bedreEr du dårlig?
Taster på appen![]()
Huff, det er ikke noe deilig da!Livmora som strakk seg ekstra idag tror jeg, var så vondt at jeg svetta og holdt på å svimt av.. Men fikk meg på do og tok meg en paracet ble jeg bedre![]()
Ja, det er detHåper ikke det jeg hellermen er vell værdt det til slutt
Huff da. Det var ikke gøy. Håper det er bedre idag ihvertfallDen lille stunden vi har vært ut, hadde så vondt i magen at det ble soffaen idag :/
Godt å få fri tidlig når det er fint værGod morgen alle sammen.
Her er planen å jobbe frem til 12. Så blir det tur og kos i det fine været.
Ja idag passer det veldig braGodt å få fri tidlig når det er fint vær![]()
Går greit foreløbigHuff da. Det var ikke gøy. Håper det er bedre idag ihvertfall![]()
Det er jo bra da. Men håper virkelig du slipper altså...Går greit foreløbigmannen er hjemme idag så om jeg får sånn igjen så får jeg hjelp av han
Blir spennende. Du får legge ut bilde her dai morgen skal første testen svis av og jeg er så spenthåper virkelig den slår om ikke så veldig sterkt værtfall nok til at det er synlig på bilde
![]()
det skal jeg gjøreBlir spennende. Du får legge ut bilde her da![]()