Melder meg på her, satser hardt på 2015 baby. Nummer 2 for oss. Kanskje sitter den allerde i første pp?
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melder meg på her, satser hardt på 2015 baby. Nummer 2 for oss. Kanskje sitter den allerde i første pp?
Håper du får snakke med legen i morgen.Skal bare ta hcg prøve i morgen.men skal spørre om å få prate med legen.
SA uke 5+6
starter utredning for habituell abort.
Det hørtes deilig ut, kos dere.Siden jeg ble så dårlig i går ettermiddag og vi tok tidlig kvelden skal vi på brygga og spise lunsj nå i det deilige været <3 en liten søndags date
Taster på appen![]()
Disse dyra, man blir så knytta at det nesten er litt skummelt!
vi kosts oss veldigDet hørtes deilig ut, kos dere.
Veldig knyttetDisse dyra, man blir så knytta at det nesten er litt skummelt!
:/ hvordan er formen?Får heteslag snart
SA uke 5+6
Det må du ikke få! Jeg lå kjempe lenge i sola i fjor uten å drikke og fikk vel et lite heteslag på natta eller noe. hallisunerte til de graderFår heteslag snart
SA uke 5+6
Så fintVi har vært på stranda, fantastisk deilig altså..
![]()
Det må du ikke få.Får heteslag snart
SA uke 5+6
Den er fin den. Men blir helt svimmel og rar av denne varmen.:/ hvordan er formen?
Nei det har jeg ikke lyst på. Så går inn eller setter meg i skyggen.Det må du ikke få! Jeg lå kjempe lenge i sola i fjor uten å drikke og fikk vel et lite heteslag på natta eller noe. hallisunerte til de grader
Ja, det gjorde jeg nå og. Hvordan går det å være på jobb med alt dette som skjer rundt deg da?Nei det har jeg ikke lyst på. Så går inn eller setter meg i skyggen.
SA uke 5+6
Så herlig ut!Vi har vært på stranda, fantastisk deilig altså..
![]()
Bra, varmen tar på :/ merkes her åDen er fin den. Men blir helt svimmel og rar av denne varmen.
SA uke 5+6
Var det også, sånn bortsett fra at jeg ble solbrent på leggene og det svir..Så herlig ut!
Smør på aloe veraVar det også, sånn bortsett fra at jeg ble solbrent på leggene og det svir..