Felles skravle 2015

Våknet av at vesla sa "hei" gjennom babycallen. Utrolig koselig og hun har sagt det hele tiden i flere dager nå. God morgen alle sammen. Nå skal vi spise frokost og komme oss hjem fra Eidsvoll.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤[/quote

❤ Så koselig.

Våknet av at vesla sa "hei" gjennom babycallen. Utrolig koselig og hun har sagt det hele tiden i flere dager nå. God morgen alle sammen. Nå skal vi spise frokost og komme oss hjem fra Eidsvoll.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Så herlig :D Har dere hatt en fin feiring? <3

God morgen ^^
Her har bikkja inntatt den perfekte liggestilling :p

ImageUploadedByBV Forum1400399337.600544.jpg

Noen som vil skravle i dag? Henger en del etter med innlegg nå

SA uke 5+6 :(
starter utredning for habituell abort.

Så herlig :D Har dere hatt en fin feiring? <3
Ja, absolutt. Var enorm stemning ved Eidsvollsbygningen. Vært her siden fredag og siden jeg ikke tåler katter må jeg si, borte bra, men hjemme best. Har vært slitsomt, men veldig koselig også. Blir bedre med to dager i kristiansand i sommer uten hulerboermannen og barn :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Tenkte jeg skal prøve å skravle litt i dag jeg også
Tenkte for min del at det blir lettest i kveld,siden vi snart skal reise å levere dåpsgaven vi ikke kom oss i forrige helg. Også skal vi på grilling hos et vennepar. :)

Tenkte for min del at det blir lettest i kveld,siden vi snart skal reise å levere dåpsgaven vi ikke kom oss i forrige helg. Også skal vi på grilling hos et vennepar. :)

Da kan det være lurt å få gjort det ja. Det blir koselig da :) trur vi skal til svigers en tur i dag :) men ikveld kan jeg også skravle ;)

Back
Topp