Felles skravle 2015

Hehe. Jeg har lenge hatt planer om å gjøre det. Men har ikke vist hvordan:p Ikke det at jeg har prøvd å finne ut av det heller da:p

En kort stund etter vi mistet sist hadde jeg også slikt standard-tekst etter jeg fjernet det gravid greien.
Det klagde Lykkeliten på, så i noen uker hadde jeg statusen "Fornøyd nå Lykkeliten?"

Selvfølgelig.
Fremdeles to sterker, og bittelitt sterkere i dag, men ikke mye.
Stresser ikke med det, jeg vet jeg er gravid og ferdig med det.
Er også bare 11 dpo.
Husker testene var svake på den måten i begynnelsen sist (kanskje enda svakere).
Den gangen stresset det meg veldig, men ikke denne gang

Sent from my iPad using BV Forum
Kan ikke huske om jeg har gratulert deg eller ei, og siden jeg ikke er i IKM-tråd med deg, måtte jeg lete deg opp her :P

Gratulerer så masse! Det er utrolig kjekt at det klaffet for deg nå!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan ikke huske om jeg har gratulert deg eller ei, og siden jeg ikke er i IKM-tråd med deg, måtte jeg lete deg opp her :p

Gratulerer så masse! Det er utrolig kjekt at det klaffet for deg nå!

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk.
Har helt mistet oversikt over alle som har sagt gratulerer.
Er helt overveldende :)

God ettermiddag.
Får skravle litt i dag da kanskje, i går fikk jeg ikke siden jeg var på Robbie Williams konsert.:)

En kort stund etter vi mistet sist hadde jeg også slikt standard-tekst etter jeg fjernet det gravid greien.
Det klagde Lykkeliten på, så i noen uker hadde jeg statusen "Fornøyd nå Lykkeliten?"

Hihi.. Det går sånn når man maser.

* Taster på app på mobilen *

Oi, jeg tror jeg venter tvillinger, den siste testen jeg tok hadde 3 streker :P

Det fikk min også nå etter at den tørket. Utrolig irriterende når jeg skulle ta bilde av den.

5,5 time igjen så er det hjem :D

Taster på appen :)

Jeg tok ny test nå. Tror egentlig jeg vil kalle den svak positiv. :)

Hurra:) Har du lagt ut bilde? Spennende å følge med dere når dere driver å tester altså=)

Bilde i dagboken min på åpne delen av FS. Ble sur for at jeg ikke tok bilde med en gang, for det kom en sånn trilling-strek på min test også, lenge etter tidsfristen, når den holdt på å tørke. :mad:

Jeg er ikke rasistisk på noe måte så ikke dette misforståes, men jeg synes det er fryktelig tungt å jobbe med mennesker som ikke verken kan eller skjønner norsk og aldri har tatt i et eldre menneske før!! Uforsvarlig

Taster på appen :)

Back
Topp