Felles skravle 2015

Ja det tenker jo jeg også :)

Jeg har veldig lik strek som Foreløpig litt anonym i dag, og om utviklingen fortsetter så tenker jeg jo at det kan passe bra om jeg får digital i posten om 2-3 dager, så kan jeg ta den da. :p Jeg bestilte istad, og har fått mail om at den er sendt.

Og om jeg ikke får sterkere streker på billigstrimlene så kommer vel tr før testen, så da er det jo greit.

Jeg har veldig lik strek som Foreløpig litt anonym i dag, og om utviklingen fortsetter så tenker jeg jo at det kan passe bra om jeg får digital i posten om 2-3 dager, så kan jeg ta den da. :p Jeg bestilte istad, og har fått mail om at den er sendt.

Og om jeg ikke får sterkere streker på billigstrimlene så kommer vel tr før testen, så da er det jo greit.
Ja ikke sant. Det hørtes lurt ut :) Da er du jo antakeligvis over ikm når du får de digitale, da bør den slå ut :D

Nei. Jeg må gjøre noe fornuftig. Var bare så gøy å skravle med dere :):) Skal lese til eksamen nå!

Jeg tok ny test nå etter jobb. Den er like sterk som testen på morgenen i dag. Kanskje en nyanse sterkere, men mannen ser den ikke. Arg! Han gadd ikke å prøve ordentlig heller. Jeg la dem foran han og sa: "Ser du noe", så tittet han ned: "Nei. Hva er det til middag i dag?" :p Hahaha.. Jeg forsøkte å si at det er svake streker, og at han måtte titte nøye, men da hadde han allerede gått avgårde. Jeg får vel holde meg til litt sterkere strek før han kan se den. Og så å jeg se om jeg kan finne ut når han så streken i pp 6...
Haha. Mannfolk. Spennende om de blir sterkere imorgen da. Håper det...

Ja ikke sant :) Store forskjeller! Kan hende ditt egg festet før også, mye som spiller inn :D Tror alikevel jeg må svi av ukesindikatoren ;) Kan jo ikke spare den til neste svangerskap.. Den går jo ut på dato. hihi

Og hcg kan være veldig individuelt ja, og forskjellig fra svangerskap til svangerskap også. Jeg er 12 dpo i dag, men har så svake streker som jeg tipper jeg hadde 9-10 dpo i pp 6.

Anonym er vel 10 dpo i dag og har like streker som meg nå kan det se ut som.

Kan være at egget har festet seg senere hos meg nå, vil nesten tro det, for kan se ut som jeg hadde festedipp 8 dpo, og forrige gang hadde jeg første svake streken 8 dpo så må jo egget ha festet seg ca. 6 dpo vil jeg tro.

Ja ikke sant. Det hørtes lurt ut :) Da er du jo antakeligvis over ikm når du får de digitale, da bør den slå ut :D

Jeg har IKM i morgen, og jeg bestilte fra den danske siden, så jeg får den garantert over IKM. Det er veldig greit når strekene mine er så trege denne gangen her. ;)

Hehe mannfolk. Så er han sikkert redd for å gi deg falske forhåpninger ved å si at han ser streken også :) Vi får håpe den blir tydeligere for mannen i morgen :D

Tror ikke han tenker på falske forhåpninger, for selv når han ser svake streker så sier han jo sånn: "Ja, jeg ser at det er en svak strek der, men det kan jo være hva som helst det vel? Den er jo så svak." Så han svarer bare ærlig om han ser eller ikke. :p

Jeg håper det!

Haha. Mannfolk. Spennende om de blir sterkere imorgen da. Håper det...

Mannfolk og testing hører ikke sammen, de hører ikke Testetøsa i det hele tatt. Mannen kunne sikkert tenkt seg at jeg ventet til 1 uke over IKM så testen var veldig sterk. :p

Jeg tok ny test nå etter jobb. Den er like sterk som testen på morgenen i dag. Kanskje en nyanse sterkere, men mannen ser den ikke. Arg! Han gadd ikke å prøve ordentlig heller. Jeg la dem foran han og sa: "Ser du noe", så tittet han ned: "Nei. Hva er det til middag i dag?" :p Hahaha.. Jeg forsøkte å si at det er svake streker, og at han måtte titte nøye, men da hadde han allerede gått avgårde. Jeg får vel holde meg til litt sterkere strek før han kan se den. Og så å jeg se om jeg kan finne ut når han så streken i pp 6...
Haha, mannfolk! De gidder ikke å prøve å se engang...

Haha, mannfolk! De gidder ikke å prøve å se engang...

Nei. Før pp 6 (etter tre kjemiske) så sa han: "Men hvorfor kan du ikke bare vente med å teste til det er sikkert?" Da hadde vi jo mistet før 5+0 flere ganger. Jeg forsøkte å forklare at jeg uansett ikke vet når det er sikkert (noe han smertelig har fått erfare nå da), men at jeg også hadde fått Crinone pga at jeg testet tidlig. Så han godtok jo da at det kanskje var lurt, men han synes nok fortatt det er mest tåpelig. Haha.. Forstår han jo da, fornuftige mannen. :)

Håper du ikke har endo :( bra den smerten ikke er kommet enda ;) ikke skal den det heller! Du skal i januar!!

Jeg håper også at jeg ikke har endo, eller om jeg har det, at det er så lite at det ikke skaper problemer for en eventuell januar-spire nå. ;) Om det ikke er spire nå så skal jeg til utredning så da får jeg nok vite om jeg har endo eller ikke.

Nei. Før pp 6 (etter tre kjemiske) så sa han: "Men hvorfor kan du ikke bare vente med å teste til det er sikkert?" Da hadde vi jo mistet før 5+0 flere ganger. Jeg forsøkte å forklare at jeg uansett ikke vet når det er sikkert (noe han smertelig har fått erfare nå da), men at jeg også hadde fått Crinone pga at jeg testet tidlig. Så han godtok jo da at det kanskje var lurt, men han synes nok fortatt det er mest tåpelig. Haha.. Forstår han jo da, fornuftige mannen. :)
Han er fornuftig :)
Men jeg mente generelt, menn gidder ikke å studere testene som oss:p

Han er fornuftig :)
Men jeg mente generelt, menn gidder ikke å studere testene som oss:p

Nei, det gidder de overhode ikke, men jeg mener at det er litt fornuften deres. Mannen kan jo fint si sånn da: "Hvorfor leter du etter en strek der? Vil du ikke få tydelig strek om noen dager hvis du bare venter?"

Null forståelse for noe som helst... :rolleyes:

Jeg håper også at jeg ikke har endo, eller om jeg har det, at det er så lite at det ikke skaper problemer for en eventuell januar-spire nå. ;) Om det ikke er spire nå så skal jeg til utredning så da får jeg nok vite om jeg har endo eller ikke.
Om det er sånn at du har, så bør den være mini! Du skal til januar!!

Back
Topp