Felles skravle 2015

Neste gang jeg blir gravid skal jeg ha alle testene klare og teste taktisk :p gleder meg allerede :D

Taster på appen :)
Hihi ja det er så spennende med denne testinga! Jeg har en ukesindikator liggende, som jeg har lyst å ta i morgen. Men kommer bare til å bli redd om den ikke viser 3 + .

Har ikke mer egg igjen. Hm.. Sjekker frysen. Haha.. Pizza, pai, pølser, kylling.. Men de to siste er jo fryst og må tines. Har laks som jeg tok opp, men det frista i grunnen ikke. Hm hm hm. Og har rømmegrøt i kjøleskapet fra fjordland.
Mmm ta rømmegeøt :D

Hihi ja det er så spennende med denne testinga! Jeg har en ukesindikator liggende, som jeg har lyst å ta i morgen. Men kommer bare til å bli redd om den ikke viser 3 + .
Hvis den ikke gjør det så er ikke de 100% altså. En jeg kjenner fikk jo 2-3 da hun var 6+5 :p

Er jo f*** meg umulig å få streken med på bilder.
Fikk også svak på A1 testen nå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1399991282752.jpg
    1399991282752.jpg
    53,9 KB · Visninger: 16
Den kommer jo til å vise 3+ da. Min viste jo 3+ igår og jeg var da 5+2.

Den kommer jo til å vise 3+ da. Min viste jo 3+ igår og jeg var da 5+2.
Håper det :) Men noen produserer vel hcg senere, men ja den bør jo det :) Du fikk jo f.eks pos test på 9 dpo, mens min var helt blenda på 10 dpo. Og vi hadde eggløsning på samme dag :)

Der tror jeg jeg klarte det

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ser noe her også. Var bare litt usikker på hvor jeg skulle se først :D Hvor mange dpo var du? Når skal du svi av en digital ?:)

Håper det :) Men noen produserer vel hcg senere, men ja den bør jo det :) Du fikk jo f.eks pos test på 9 dpo, mens min var helt blenda på 10 dpo. Og vi hadde eggløsning på samme dag :)
Det er jo sant. Virker som jeg har produsert hcg ekstremt fort. For billigstrimlene som jeg tok 13 og 14 dpo var jo like sterke som kontrollstreken jo...

Ser noe her også. Var bare litt usikker på hvor jeg skulle se først :D Hvor mange dpo var du? Når skal du svi av en digital ?:)

Hun burde vente til streken er lettere å se på bilde, for å være sikker. Ville hvert fall jeg anbefalt. :p

Det er jo sant. Virker som jeg har produsert hcg ekstremt fort. For billigstrimlene som jeg tok 13 og 14 dpo var jo like sterke som kontrollstreken jo...
Ja ikke sant :) Store forskjeller! Kan hende ditt egg festet før også, mye som spiller inn :D Tror alikevel jeg må svi av ukesindikatoren ;) Kan jo ikke spare den til neste svangerskap.. Den går jo ut på dato. hihi

Jeg tok ny test nå etter jobb. Den er like sterk som testen på morgenen i dag. Kanskje en nyanse sterkere, men mannen ser den ikke. Arg! Han gadd ikke å prøve ordentlig heller. Jeg la dem foran han og sa: "Ser du noe", så tittet han ned: "Nei. Hva er det til middag i dag?" :p Hahaha.. Jeg forsøkte å si at det er svake streker, og at han måtte titte nøye, men da hadde han allerede gått avgårde. Jeg får vel holde meg til litt sterkere strek før han kan se den. Og så å jeg se om jeg kan finne ut når han så streken i pp 6...

Ja ikke sant :) Store forskjeller! Kan hende ditt egg festet før også, mye som spiller inn :D Tror alikevel jeg må svi av ukesindikatoren ;) Kan jo ikke spare den til neste svangerskap.. Den går jo ut på dato. hihi
Haha. Ja enig med deg. Du må jo svi den av nå:)

Jeg fikk babydrøm blad i posten i dag.. Jeg bestilte et par på nett som er utgitt for noen mnd side
Jeg tok ny test nå etter jobb. Den er like sterk som testen på morgenen i dag. Kanskje en nyanse sterkere, men mannen ser den ikke. Arg! Han gadd ikke å prøve ordentlig heller. Jeg la dem foran han og sa: "Ser du noe", så tittet han ned: "Nei. Hva er det til middag i dag?" :p Hahaha.. Jeg forsøkte å si at det er svake streker, og at han måtte titte nøye, men da hadde han allerede gått avgårde. Jeg får vel holde meg til litt sterkere strek før han kan se den. Og så å jeg se om jeg kan finne ut når han så streken i pp 6...
Hehe mannfolk. Så er han sikkert redd for å gi deg falske forhåpninger ved å si at han ser streken også :) Vi får håpe den blir tydeligere for mannen i morgen :D

Back
Topp