Felles skravle 2015

Nei, nå legger jeg meg. Spent på test og temp i morgen tidlig. Vil gjerne finne ut snart om det er håp eller ikke. ;)

Kveldens test er svak, litt svakere enn den på formiddagen, men jeg har nok både holdt meg for kort og drukket. På formiddagen verken drakk jeg eller tisset, så jeg lagde jo perfekt konsentrert urin. :p Vi får se. Jeg trør ikke håpe helt enda.

God natt!

Denne gangen skal det ikke være rester,men positiv test og ny spire på vei :D

Januar 2015 <3

Det har nok vært restene som har gitt skyggestrek 6-10 dpo, men jeg håper jo at dagens streker betyr ny spire på vei. ;) Vi får se de neste par dagene. IKM om 2-3 dager (vet ikke helt sikkert når jeg går på Crinone).

Foreløbig litt anonym! Jeg ser en svak strek :D dette liker jeg!

Jar det kommet ny oppdatering g?

Januar 2015 <3

Nei. Forrige var 10:20, den la jeg ut tidligere i dag. Da kommer sikkert neste 22:25. Og jeg legger meg nå, så den oppdaterer ikke jeg før i morgen i så fall.

Natta. :)

Det har nok vært restene som har gitt skyggestrek 6-10 dpo, men jeg håper jo at dagens streker betyr ny spire på vei. ;) Vi får se de neste par dagene. IKM om 2-3 dager (vet ikke helt sikkert når jeg går på Crinone).
Blir spennende å se. Skal sjekke grafen din med en gang jeg våkner i morgen :)

Januar 2015 <3

Nei, nå legger jeg meg. Spent på test og temp i morgen tidlig. Vil gjerne finne ut snart om det er håp eller ikke. ;)

Kveldens test er svak, litt svakere enn den på formiddagen, men jeg har nok både holdt meg for kort og drukket. På formiddagen verken drakk jeg eller tisset, så jeg lagde jo perfekt konsentrert urin. :p Vi får se. Jeg trør ikke håpe helt enda.

God natt!
Spent på tempen og testen din i morgen ;) første jeg sjekker når jeg våkner! God natt og sov godt :)

Jeg har ikke positiv test altså. Ikke rosa strek innen tidsfristen her enda! Bare så det er helt klart. Det kan fortsatt være hcg-rester etter MA'en.
Men du sier selv du synes den er litt sterkere i dag i virkeligheten? :) MA rester blir ikke sterkere vettu :D

Taster på appen :)

Men du sier selv du synes den er litt sterkere i dag i virkeligheten? :) MA rester blir ikke sterkere vettu :D

Nja, men ulik urinkonsentrasjon og litt ulik mengde fargestoff i testen kan påvirke hva man ser når det er så svake streker.

* Taster på app på mobilen *

Godt jeg ikke kokurranseskravler, for jeg skravler ikke noe særlig for tiden.

Savner dere.

Savner dere.
Savner deg og :) Kunne vært mer skravling fra min side og men er så mye som skjer om dagen :)

Savner dere.
Jeg skulle egentlig vinne stelleveska denne mnd, men skjer litt mye her også.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Vi så frankenstein. Haha. Mannens ønske. Og jeg sovna. Måtte nå gå å legge meg. Håper mannen kommer snart ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg skulle egentlig vinne stelleveska denne mnd, men skjer litt mye her også.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jeg også. Har ikke fått skravla så mye de siste dagene. Men siste eksamen er jo 20ene. Så skal rekke de siste innleggene etter da uansett :)

Savner dere.
Savner deg også!

Back
Topp