Søte du <3 vi vill ikke vente, vi står med åpne armer å venter!Jammen jeg har lyst til å være sammen med dere.
Og da mener jeg ikke bli gravid NÅ fordi jeg er utålmodig, kan alltids klare å vente litt til, men fordi det er dere
Januarspire 2015
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søte du <3 vi vill ikke vente, vi står med åpne armer å venter!Jammen jeg har lyst til å være sammen med dere.
Og da mener jeg ikke bli gravid NÅ fordi jeg er utålmodig, kan alltids klare å vente litt til, men fordi det er dere
Skjønne deg <3<3<3 Håper virkelig du kommerJammen jeg har lyst til å være sammen med dere.
Jeg har ikke fått med meg at du har spireMmmmsavner litt å være på fs, vært der så lenge at det er uvant å ikke være der
Januarspire 2015![]()
Tusen takkJeg har ikke fått med meg at du har spiregratulerer SÅ mye
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Veldig godt med denne tråden, så vi kan prate sammen med de som ikke rakk januar. Men som skal på februar![]()
Jeg heier jeg! Du kommer til oss nå. Jeg har truaJammen jeg har lyst til å være sammen med dere.
Vi har skrudd Kjøkkenskap hos søster og hatt barnepike på ungen. Jeg er sliten. Litt sånn døden nær.Kveldssjekk.
Hva er ståda i kveld da=
Jeg heier jeg! Du kommer til oss nå. Jeg har trua
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Så flinke dere har værtVi har skrudd Kjøkkenskap hos søster og hatt barnepike på ungen. Jeg er sliten. Litt sånn døden nær.
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
OiHer er det kveld nå hvis jeg skal orke både utdrikningsselskap, utstilling og ca 7 timer kjøring med både bil og buss...
Sov godt alle sammen
Natti skal lalle jeg også nåGodnatt alle sammen![]()
Hihi. Ja det blir det. Håper bare ikke jeg blir helt skutt da. Har vært litt småkvalm nå ikveld, så håper jeg slipper det i morgen...OiSå du får til begge deler? Du er god
Lykke til!
Godnatt alle sammen![]()
Natta.Sov godtnattatid, Lang dag i morgen