Hehe. Ja det gjør de. Syns d går seint nå og eg. Gikk seint når en ventet på el og gikk seint når var dpo... Men det er jo ikke veldig mange dageneHehe.. Dagene går tregt.
* Taster på app på mobilen *
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Ja det gjør de. Syns d går seint nå og eg. Gikk seint når en ventet på el og gikk seint når var dpo... Men det er jo ikke veldig mange dageneHehe.. Dagene går tregt.
Jo takk! Du har gratulert meg. Vi er en skikkelig solid gjeng på januar nå og fler skal vi bliÅååh!! Og Molly!!! Og Liisjja!! Gratulerer! !
Tror jeg har gratulert huleboer? Slenger på en til! FOR en januargruppe!! <3
-Fra appen-
Når tester du, vennen?
-Fra appen-
Hehe. Ja det gjør de. Syns d går seint nå og eg. Gikk seint når en ventet på el og gikk seint når var dpo... Men det er jo ikke veldig mange dagene![]()
4 dpo.
Tiden går SAAAKTE!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hei dere! Jeg er helt fersk og er ikke helt med på alle forkortelser dere bruker. Jeg er nå 5+0, men foreløpig forventet termin 8.januar. Dette er min første og har ikke vært gravid før (som jeg vet om). Håper virkelig dette går bra Fint å være med i en gruppe og følge hverandre fremover. Ha en flott dag!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hei! Hvis du går inn på forumet til "vi søm prøver/før svangerskapet" så er det en tråd som heter "våre viktigste tråder" der inne ligger det link til en tråd hvor alle forkortelser er skrevet opp. De mest brukte i denne tråden er vel ikm (ikke kommende mens) altså den dagen du venter mensen. Dpo (days past ovulation) dager etter eggløsning. Noen vil da teste 8 dpo som er veldig tidlig. I gjennomsnitt har man en lutealfase på 14 dager... Det er tiden fra eggløsning til ikm. Eggløsning blir forkortet med el. Tr er tante rød som er mensen. Du får bare spørre om du lurer på noeHei dere! Jeg er helt fersk og er ikke helt med på alle forkortelser dere bruker. Jeg er nå 5+0, men foreløpig forventet termin 8.januar. Dette er min første og har ikke vært gravid før (som jeg vet om). Håper virkelig dette går bra Fint å være med i en gruppe og følge hverandre fremover. Ha en flott dag!
Sent from my iPhone using BV Forum
TakkÅååh!! Og Molly!!! Og Liisjja!! Gratulerer! !
Tror jeg har gratulert huleboer? Slenger på en til! FOR en januargruppe!! <3
-Fra appen-
Blæ.. Måtte pp16 bli den magiske pp'enOg her ser det ut til at mensen endelig kommer. Pp 16 (eller noe sånn), here we come.
fra app
Ha ha testetøsa <3Fredag. 8 dpo. Testetrang allerede.
Og her ser det ut til at mensen endelig kommer. Pp 16 (eller noe sånn), here we come.
fra app
Det fins snille folk her i verden.
Jeg var på Campus her før i dag.
Nå fikk jeg en telefon fra en som hadde funnet en resept med mitt navn på.
Han fortalte meg hva det var, og det er på en av medisinene jeg må begynne på når jeg blir gravid.
Han sender meg den i posten.
Ingen aning på hvordan jeg har klart å miste den.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei!!!Og her ser det ut til at mensen endelig kommer. Pp 16 (eller noe sånn), here we come.
fra app