Felles skravle 2015

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Vi hadde det på 2014, en felles skravletråd for de som venter 2015 baby, og de som prøver på 2015 baby.
Dette er en tilsvarende for 2015
 
Jippi. Bra initiativ :D
 
Det var lurt. ;) Nå er det bare 7 dager til de som har EL vil få termin i februar, så da blir det jo fort spredning av god-skravlerne på de ulike underforumene også. :)
 
Jeg prøver på og håper på 2015-baby

I første omgang på januar, men vi får se!
 
Jippi :)





Taster på appen :)
 
Lurt, og lurt...
Hermer bare etter det dere gjorde på 2014 :p

Hehe.. Derfor blunkefjeset. Det er vel strengt talt en form selvskryt når man skryter av andre som hermer etter en selv eller? :angel4 Hihi...

Men det var lurt å få på 2015 nå da, for 2014-fellestråden er det lenge siden jeg sluttet å bruke.
 
Jeg prøver på og håper på 2015-baby

I første omgang på januar, men vi får se!

Jeg håper å følge etter deg inn på januar, men jeg håper hvert fall uansett på 2015 baby.
 
Jeg håper dere alle kommer inn på januar, vi har plass til mange!!!
 
Jeg håper dere alle kommer inn på januar, vi har plass til mange!!!

Vi gjør vårt beste i disse dager (forventet EL på lørdag), så jeg håper å komme etter! :)
 
Jeg kommer ikke på januar men håper på februar!





Taster på appen :)
 
Jeg kommer ikke på januar men håper på februar!





Taster på appen :)
Kommer du på februar, kan vi fortsatt skravle sammen her :D Så det går bra <3
 
Jeg kommer ikke på januar men håper på februar!





Taster på appen :)

Hadde ikke du fått beskjed av gynekologen om at EL var på vei da? Kan hende jeg husker noe feil nå da. Om egget slipper innen neste torsdag så hører du til på januar dersom det blir full klaff. :)
 
Og jeg bare krysser fingre og tær i påvente av testetid

Ja, det er veldig spennende med deg nå. Jeg er superspent. Håper på en veldig morsom helg!
 
Hadde ikke du fått beskjed av gynekologen om at EL var på vei da? Kan hende jeg husker noe feil nå da. Om egget slipper innen neste torsdag så hører du til på januar dersom det blir full klaff. :)
Nei, han sa bare at ting var normalt igjen og at jeg var på riktig sted i syklusen ut ifra mine beregninger :)





Taster på appen :)
 
Nei, han sa bare at ting var normalt igjen og at jeg var på riktig sted i syklusen ut ifra mine beregninger :)





Taster på appen :)

Aha. Ok. Da får vi vente og se da, februar er veldig bra det og da. :)
 
Ja, det er veldig spennende med deg nå. Jeg er superspent. Håper på en veldig morsom helg!

Det er jo ikke egentlig mer spennende en sånn på denne tiden til vanlig?
 
Back
Topp