Felles skravle 2015

God dag ;) i dag skal me til manuellterapeut med jentene. Spent på kva han seier.

Planar for dagen?
 
Hvorfor skal du dit?:)

I dag er det ikke mye planer her gitt. Tar det som det kommer:)

Lykke til

Fordi det er tvillingar (normalt at dei er litt ekstra stive pga trangt om plassen) og fordi dei er så "banan" :p
 
Fordi det er tvillingar (normalt at dei er litt ekstra stive pga trangt om plassen) og fordi dei er så "banan" :p

Blir greit å få tatt en sjekk. D er godt for oss voksne også d, å få litt vedlikehold ;)
 
Blir greit å få tatt en sjekk. D er godt for oss voksne også d, å få litt vedlikehold ;)

Ja, også greitt å få bekrefte/avbekrefte tankar.
Her var alt i sin skjønnaste orden :D Han var overraska over kor sterke dei var i forhold til alder, så generelt alt bra. Fekk tips om å bruke termometer i rompa før eit måltid for å frigjera plass til maten. Var bedre og meir skånsomt med termometer enn sykling med føttene.
 
Lite action her inne altså. Er tråden avglemt?

Har vore lite sia Topp 100 skravletråden vart oppretta... Ein tråd som blir brukt til alt anna enn den opprinneleg skulle :p
 
D går greit! Har begynt med 30 day shred, og ene armen min klager veldig på treningsmengden :p

Er dag 4 idag så spent på kveldens trening. Gleder meg til jeg har runda 1 level ;)
Hvordan er d hos deg da?


Fem veker sia fødsel og ventar spent på 6 vekers kontrollen til både jentene og meg. Har så lyst å trena aktivt igjen - 2 år sia sist :eek: Spent på magemusklane mine. Kjenner det er eit stort mellomrom der.
 
Fem veker sia fødsel og ventar spent på 6 vekers kontrollen til både jentene og meg. Har så lyst å trena aktivt igjen - 2 år sia sist :eek: Spent på magemusklane mine. Kjenner det er eit stort mellomrom der.

Jeg merker også mellomrom mellom magemusklene. 12 uker siden fødselen i morgen. Har ikke ordna 6-ukers kontroll til meg selv enda. Burde d.
 
Back
Topp