Felles skravle 2015

Er to skravletråder på generelt.
Topp 100 - tråden hvor man i utgangspunktet skulle prate og premier og plasseringer (ble det og alt mulig annet), og en vanlig skravletråd.

Ja, de første med termin i januar 2016 er kommet nå, og de som prøver på 2016-baby.
Er det Sara som opprettet den?

Vennesiela (?) var det vel. Egen tråd til å kommentere premier var ganske lurt :)
 
Last edited:
Har endelig fått babyen i seng, så nå spiser jeg litt og så skal jeg legge meg etterpå. Særdeles lite spennende med andre ord :p

Du da?
Merker at hverdagen er så spennende etter man får baby :D Hehe

Jeg skal snart legge meg selv, men sitter å leser om Håndmelking
 
Vennesiela (?) var det vel. Egen tråd til å kommentere premier var ganske lurt :)
Ok.
Trodde det var Sara siden hun var lei seg når hun måtte over på "prøver på 2016 baby", og var litt "glad" det ikke var noen felles skravletråd der siden det orket hun ikke da hun hadde både vært med på 2014 og 2015, og denne prøvingen tæret på.
Så ble hun gravid :)
 
Ok.
Trodde det var Sara siden hun var lei seg når hun måtte over på "prøver på 2016 baby", og var litt "glad" det ikke var noen felles skravletråd der siden det orket hun ikke da hun hadde både vært med på 2014 og 2015, og denne prøvingen tæret på.
Så ble hun gravid :)
Endelig var det hennes tur :D
 
Gi meg styrke! I dag skulle jeg og mannen min passe tantebarnet vårt på 8 måneder. Nå fikk han telefon fra jobb om at han må komme på jobb til kl 11 og være der til 19 i kveld. Det betyr at jeg blir alene med en baby og ei på 8 mnd. Så må jeg etterhvert hente 4-åringen i bhg og så kommer 7-åringen hjem fra skolen. Blir heftig til meg dette her, men det skal nok gå :)
 
Gi meg styrke! I dag skulle jeg og mannen min passe tantebarnet vårt på 8 måneder. Nå fikk han telefon fra jobb om at han må komme på jobb til kl 11 og være der til 19 i kveld. Det betyr at jeg blir alene med en baby og ei på 8 mnd. Så må jeg etterhvert hente 4-åringen i bhg og så kommer 7-åringen hjem fra skolen. Blir heftig til meg dette her, men det skal nok gå :)
Det hørtes litt heftig ut ja
 
Gi meg styrke! I dag skulle jeg og mannen min passe tantebarnet vårt på 8 måneder. Nå fikk han telefon fra jobb om at han må komme på jobb til kl 11 og være der til 19 i kveld. Det betyr at jeg blir alene med en baby og ei på 8 mnd. Så må jeg etterhvert hente 4-åringen i bhg og så kommer 7-åringen hjem fra skolen. Blir heftig til meg dette her, men det skal nok gå :)
Sender deg styrke !
 
Begynner å lure på om alle har rømt. Er så fryktelig stille her inne nå.

Hei du. Har vært litt fraværende fra denne tråden i hele april:eek: haha
Nå snekrer jeg seng til mini♡
Hvordan går det med deg?
 
Back
Topp