Felles skravle 2015

God søndag jenter. Håper alle har hatt ei god natt
God søndag! Urolig natt her for knerten.. enormt suttebehov og litt urolig pga magen tror jeg.. fått inn en smokk nå, så slipper jeg å ha han på brystet konstant
 
God søndag! Urolig natt her for knerten.. enormt suttebehov og litt urolig pga magen tror jeg.. fått inn en smokk nå, så slipper jeg å ha han på brystet konstant
huff. håper det retter seg,, ha du prøvd baby massasje?
 
huff. håper det retter seg,, ha du prøvd baby massasje?
Nei, har ikke det. Første gang han har vært så urolig. En diger bæsjebleie i morrest, så var nok noe der.. sovnet nå :)
 
Jepp.. han må bare lære seg å ikke spytte den ut :p
Her må den holdes på plass til hun får tak, ellers kommer den i retur.
Holder den ikke inne og fast, men har en lett finger på slik den ikke ramler ut. Da suger hun den inn igjen. Dette et par ganger +/- før hun suger seg på :)
 
Nei, har ikke det. Første gang han har vært så urolig. En diger bæsjebleie i morrest, så var nok noe der.. sovnet nå :)
Jeg gikk på babymassasje med Vesla. hadde forskjellige mage"øvelser" som hjalp på vondt i magen. Å det hjalp masse på treg mage.
 
Her må den holdes på plass til hun får tak, ellers kommer den i retur.
Holder den ikke inne og fast, men har en lett finger på slik den ikke ramler ut. Da suger hun den inn igjen. Dette et par ganger +/- før hun suger seg på :)
Jepp.. lærer seg etterhvert her også :)
 
Jeg gikk på babymassasje med Vesla. hadde forskjellige mage"øvelser" som hjalp på vondt i magen. Å det hjalp masse på treg mage.
Spennende! Kan litt, men skulle gjerne lært mer.. ser ut til at det er beg på økedøgn her..
 
I så tilfelle er det bare å plassere seg godt i sofaen med drikke, mat og fjernkontroll lett tilgjengelig ;)
Hehe.. ja.. tydeligvis ikke kontinuerlig, men han spiser mer enn normalt
 
Pupp ønskes ofte i dag her hos oss og :p og klarer ikke være alene et sekund :p
Sover på meg, prøøøver å legge henne i redet. Og ding! Der er hun våken på sekundet, og fra 0-100 i lydnivå på et øyeblikk. Sukk :p
 
Pupp ønskes ofte i dag her hos oss og :p og klarer ikke være alene et sekund :p
Sover på meg, prøøøver å legge henne i redet. Og ding! Der er hun våken på sekundet, og fra 0-100 i lydnivå på et øyeblikk. Sukk :p

Sånn me d å legge fra seg når hun sover er min og. Våkner relativt kjapt og vræler for hun ligger ikke på mamma mer :p
 
Back
Topp