Felles skravle 2015

Jeg prøver å lage, men alle har visst boikottet denne :p

Er vel nokon som har flytta til 2016 tråden allerede? Men blitt veldig stille her når topp 100 skravletråden vart laga...
 
Jeg og liker meg best her. Bare lite overskudd akkurat nå :-(
 
Alt bra :) nyyyyyter dagene:D

Med dere da :) ?

Joda, går her og :) Var på kontroll i dag og begge jentene skal vera over 2,6 :D Er 35+1 i dag så er fornøyd med det :D
Tv1 har snudd seg og ligger i sete mens tv2 ligger hovudet ned. Problemet er at fostersekken til Tv1 ligger under tv2. Om detta ikkje har endra seg på ei veke får eg KS dato i veke 38... Noko eg synes er veldig kipt! Har forberedt meg sååå godt på å føde vaginalt og eg har gleda meg til det. Er den mest fantastiske følelsen eg har vore med på uten tvil... Så er litt skuffa og lei meg...
 
God ettermiddag jenter!

Hvordan går det med dere?
 
Joda, går her og :) Var på kontroll i dag og begge jentene skal vera over 2,6 :D Er 35+1 i dag så er fornøyd med det :D
Tv1 har snudd seg og ligger i sete mens tv2 ligger hovudet ned. Problemet er at fostersekken til Tv1 ligger under tv2. Om detta ikkje har endra seg på ei veke får eg KS dato i veke 38... Noko eg synes er veldig kipt! Har forberedt meg sååå godt på å føde vaginalt og eg har gleda meg til det. Er den mest fantastiske følelsen eg har vore med på uten tvil... Så er litt skuffa og lei meg...
Uff. Får håpe det snur seg på en uke. Krysser fingrene for deg:)
 
Det kan sikkert stemme. Hvis noen ligger høyt og vil ha en premie lenger nede på listen så må de jo være stille :p
Jeg har egentlig stuttet og tenke på disse premiene.
Orker rett og slett ikke maset.
Skravler når og hvor mye som passer meg nå om dagen.
Kommer sikkert til å angre på slutten av måneden, men det får nå være
 
Back
Topp