Felles skravle 2015

Ikke slemt i d hele tatt faktisk!!
Syns det høres litt slemt ut.
Jeg er fryktelig glad i mannen og de to andre barna også, og syns det høres slemt ut at jeg gleder meg til det ikke er hjemme.
Føler jeg burde nyte tiden hvor alle er hjemme til det fulle.
Jeg er bare så fryktelig, fryktelig sliten
 
Syns det høres litt slemt ut.
Jeg er fryktelig glad i mannen og de to andre barna også, og syns det høres slemt ut at jeg gleder meg til det ikke er hjemme.
Føler jeg burde nyte tiden hvor alle er hjemme til det fulle.
Jeg er bare så fryktelig, fryktelig sliten

Er ikkje slemt... Tenker det samme som deg. Er ikkje lett å gå gravid med barn og mann rundt føttene. Eg håpar at Jr er feberfri og kan i bhg, at gubben er på jobb og eg har huset for meg sjølv. Går no på krykker (egentleg) og må ta det med ro, men det er ikkje enkelt når dei er heime.
 
Er ikkje slemt... Tenker det samme som deg. Er ikkje lett å gå gravid med barn og mann rundt føttene. Eg håpar at Jr er feberfri og kan i bhg, at gubben er på jobb og eg har huset for meg sjølv. Går no på krykker (egentleg) og må ta det med ro, men det er ikkje enkelt når dei er heime.
Det skjønner jeg så alt for godt.
Gikk på krykker selv de siste 2,5 månedene av svangerskapet
 
Det skjønner jeg så alt for godt.
Gikk på krykker selv de siste 2,5 månedene av svangerskapet

Heldigvis max 6 veker igjen her, men håpar dei setter meg i gang innen 4 veker om eg må fortsetta på krykker. Kjenner at ryggen byrja å plage sikkelig og, så ordet LEI er veldig beskrivende...
Men så har ein denna samvittigheten, og eg veit at det aller beste for jentene er å gå fult ut... Dilemma...

Tenker også, for din del, at du kanskje har meir overskudd til å vera med alle når du får føremiddagen for deg sjølv (og småen sjølvsagt)? Med meir rolege omgivelsar og muliget for ein form for rutine.
 
Hva strikker du? Jeg satt i kø hjem fra påskeferie

Strikker ferdig en babyjakke jeg begynte på i høst;) spennende å se om jeg får brukt den siden den er rosa:p

Deilig å komme hjem nå da vil jeg tro;)
 
Heldigvis max 6 veker igjen her, men håpar dei setter meg i gang innen 4 veker om eg må fortsetta på krykker. Kjenner at ryggen byrja å plage sikkelig og, så ordet LEI er veldig beskrivende...
Men så har ein denna samvittigheten, og eg veit at det aller beste for jentene er å gå fult ut... Dilemma...

Tenker også, for din del, at du kanskje har meir overskudd til å vera med alle når du får føremiddagen for deg sjølv (og småen sjølvsagt)? Med meir rolege omgivelsar og muliget for ein form for rutine.

Det beste for jentene er å bli fullbårne, det vil si bli født ikke tidligere enn 3 uker før termin.
Klarer du det med tvillinger er det veldig bra, veldig mange kommer før tiden.

Jeg vet det vil være best å få slappet av på dagen, og ha energi til kvelden, men samvittigheten min sier noe annet :p
 
Back
Topp