Ja, vet det er normalt, men er så ekkelt haha..Etter tickeren din er du 5+1 i dag.
Det er helt normalt, og for de fleste vil det gi seg etterhvert.
Prøv og spise lite av gangen og ofte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vet det er normalt, men er så ekkelt haha..Etter tickeren din er du 5+1 i dag.
Det er helt normalt, og for de fleste vil det gi seg etterhvert.
Prøv og spise lite av gangen og ofte
Jippi 1plass på meg, enn så lengeOppdatering kl 12:03
1. Kengu 87
3. lizzed 70
4. Sara 53
5. Hope91 48
6. m&m mini 47
8. Lillefrø15 32
9. Lilleblomst_15 32
10. Musemor med to små og en i magen 31
79. Lanterne 4
X. EJ
X. trinebeth
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og muligens ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
Det er ikke kommet noen informasjon enda om hvordan det blir nå i februar, men jeg tar utgangspunkt i ekstrapremier for 2.000 og 1.800 i oppdateringer til annet blir sagt
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 71 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 2 øverste ajur til 2.000.
0 er over 2.000
For å være ajur til 1.800 innlegg må man innen dagens slutt ha 64 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 3 øverste ajur til 1.800.
0 er over 1.800
Informasjon om konkurransen finner man på:
KOMMER
Kan vi duppe litt sammen daMannen kom akkurat inn i stua. Så da kan jeg ta meg en lur uten at Vesla flyr rundt alene i huset![]()
Aha da skjønner jeg at du ikke har skiDet må jeghar lånt søstra mi sine da, men det er jo sjelden snø nok til å gå her
![]()
hahaha vet hvordan du har det.Ja, vet det er normalt, men er så ekkelt haha..![]()
Yes , det synes jeg ogsåHadde jo ikke gjort noe det. Det er jo mange her inne som også er ferdig med baby, så alle burde jo få ha noe spennende på lista![]()
hehe "samdupping"Kan vi duppe litt sammen dahehe
Og 8 av de på topp 10 er herfraJippi 1plass på meg, enn så lenge
God bedring til de sykeHer er eldste syk, og mannen ikke helt i form.
Jeg sliter med bekkenet og orker ikke å ta med yngste ut.
Jeg burde vaske klær..Burde vaske gulv også. Men tror jeg holder meg til støvsuging
Aha da skjønner jeg at du ikke har ski
Starter bra da hvertallOg 8 av de på topp 10 er herfra![]()
Tusen takk.God bedring til de syke![]()
Hvor langt må du dra?Må likso. Dra et stykke som regel, så da er det greit nok å låne.
Mannen syns ikke jeg skulle gå på ski nå da...kan jo hende jeg ramlerhehe
Så får vi bare se om vi klarer å fortsette slik ut måneden..Starter bra da hvertall![]()
Høres ut som noe mannen min også kunne ha sagt, de passer på oss vet duMå likso. Dra et stykke som regel, så da er det greit nok å låne.
Mannen syns ikke jeg skulle gå på ski nå da...kan jo hende jeg ramlerhehe
Hvor langt må du dra?
Det spørs vel om det gjør det.Så får vi bare se om vi klarer å fortsette slik ut måneden..
Ah er jo et stykke det da, der har ikke vi vært pålenge.Sååå langt må jeg vel kanskje ikke men. Blir vel rundt norefjell området e.l.men er ikke så ofte vi drar på fjelltur da.
Skulle ønske vi hadde hytte
Det vet jeg, men hadde fremdeles vært gøy om vi hadde klart detDet spørs vel om det gjør det.