Felles skravle 2015

Vet du hva du skal ha da?:)
Ja.. må ha en genser til onkelen til sambo (han er litt dårlig stilt, så vi pleier å kjøpe no nyttig til han) og en hanefot (til å lufte to bikjer) til svigerfar som går tur med vår og deres hund (kun ekstra morrogave).. :-) ellers har vi kjøpt nok tror jeg..

Var å kjøpte skikkelig øl på polet til mannfolka på julaften forigårs som ekstragave :-) Synes det er stas med litt sånt også jeg..

Du skulle bare ta det med ro idag?

Ja.. må ha en genser til onkelen til sambo (han er litt dårlig stilt, så vi pleier å kjøpe no nyttig til han) og en hanefot (til å lufte to bikjer) til svigerfar som går tur med vår og deres hund (kun ekstra morrogave).. :-) ellers har vi kjøpt nok tror jeg..

Var å kjøpte skikkelig øl på polet til mannfolka på julaften forigårs som ekstragave :-) Synes det er stas med litt sånt også jeg..

Du skulle bare ta det med ro idag?
I dag er det bare avslapping :D

Har vært mobilløs etter at jeg glemte den i gårsdagens gavebytteselskap, til jeg fikk den igjen i dag, når mamma og pappa kom. Endelig tid til å sette meg ned og oppdatere meg.

Ja, jeg grep etter den når det hagla, sjekke værmelding. Sjekke klokka. Legge på lading? Bv? Bv? Bv??
Sitter for det meste på laptopen, ellers så har jeg også iPad'en utenom mobilen.
Skal mye til at jeg blir BV løs...

Merker også jeg begynner å bli litt mindre avhengig når.
Har bare 434 innlegg hittil denne måneden etter forrige oppdatering

Sitter for det meste på laptopen, ellers så har jeg også iPad'en utenom mobilen.
Skal mye til at jeg blir BV løs...

Merker også jeg begynner å bli litt mindre avhengig når.
Har bare 434 innlegg hittil denne måneden etter forrige oppdatering
Ja, laptop på kvelden, men mobil når jeg sniker sånn mens jeg egentlig rydder, i senga før jeg står opp, og i sofaen som nå når vi venter på middagen og det ikke passer å sette seg til med pc

Samme her. Google noe når jeg lurer på noe, og ikke minst klokke:p dumme dings man blir så avhengig av:p
Jeg fikk mannen til å legge sin så jeg kunne ha den som klokke i natt ( og til å lese av tempen)

Jeg brukte den til å Google også, da det kom en gutt inn i senga sånn i sjutida og lurte på hva de tre vise menn heter. Baltasar husket jeg, melkior husket han. (uttale kan vi, stave kan jeg sikkert ikke)

Men siste? Google. Kaspar.

Ok, så ble det snakk om hva som står i ringen min. Din "mannen sitt navn" og dagen pappa spurte om jeg ville gifte meg med ham, sa jeg. Så da måtte vi finne kalender, for hvilken DAG var det? Dato visste jeg, men dag sa jeg visst. Og da at måtte jeg vite dag. Onsdag 21.6.2006.

Jeg fikk mannen til å legge sin så jeg kunne ha den som klokke i natt ( og til å lese av tempen)

Jeg brukte den til å Google også, da det kom en gutt inn i senga sånn i sjutida og lurte på hva de tre vise menn heter. Baltasar husket jeg, melkior husket han. (uttale kan vi, stave kan jeg sikkert ikke)

Men siste? Google. Kaspar.

Ok, så ble det snakk om hva som står i ringen min. Din "mannen sitt navn" og dagen pappa spurte om jeg ville gifte meg med ham, sa jeg. Så da måtte vi finne kalender, for hvilken DAG var det? Dato visste jeg, men dag sa jeg visst. Og da at måtte jeg vite dag. Onsdag 21.6.2006.
Ja telefonen brukes til mye :o tenk hvordan vi klarte oss før?:p

Back
Topp