Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Planer for dagen?Jada.. jeg også duppet littmen nå er jeg våken i alle fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planer for dagen?Jada.. jeg også duppet littmen nå er jeg våken i alle fall
Skal en tur på kjøpesenteret og kjøpe noen gaver vi har glemt.. så blir det 82årsdag hos sambos bestefar i kveld.. må prøve å ligge litt på senga før detPlaner for dagen?![]()
Vet du hva du skal ha da?Skal en tur på kjøpesenteret og kjøpe noen gaver vi har glemt.. så blir det 82årsdag hos sambos bestefar i kveld.. må prøve å ligge litt på senga før det
Ja.. må ha en genser til onkelen til sambo (han er litt dårlig stilt, så vi pleier å kjøpe no nyttig til han) og en hanefot (til å lufte to bikjer) til svigerfar som går tur med vår og deres hund (kun ekstra morrogave)..Vet du hva du skal ha da?![]()
I dag er det bare avslappingJa.. må ha en genser til onkelen til sambo (han er litt dårlig stilt, så vi pleier å kjøpe no nyttig til han) og en hanefot (til å lufte to bikjer) til svigerfar som går tur med vår og deres hund (kun ekstra morrogave)..ellers har vi kjøpt nok tror jeg..
Var å kjøpte skikkelig øl på polet til mannfolka på julaften forigårs som ekstragaveSynes det er stas med litt sånt også jeg..
Du skulle bare ta det med ro idag?
God plan! Det blir deilig tenker jeg!I dag er det bare avslapping![]()
Oj min måtte ha tatt drosjeSto bl annet opp 5.20 for å hente sambo i byen
Er vel litt for snill jeg daOj min måtte ha tatt drosje
Å være uten tlf er helt rart. Man blir lett avhengigHar vært mobilløs etter at jeg glemte den i gårsdagens gavebytteselskap, til jeg fikk den igjen i dag, når mamma og pappa kom. Endelig tid til å sette meg ned og oppdatere meg.
Ja, jeg grep etter den når det hagla, sjekke værmelding. Sjekke klokka. Legge på lading? Bv? Bv? Bv??Å være uten tlf er helt rart. Man blir lett avhengig![]()
Sitter for det meste på laptopen, ellers så har jeg også iPad'en utenom mobilen.Ja, jeg grep etter den når det hagla, sjekke værmelding. Sjekke klokka. Legge på lading? Bv? Bv? Bv??
detEr vel litt for snill jeg da![]()
Ja, laptop på kvelden, men mobil når jeg sniker sånn mens jeg egentlig rydder, i senga før jeg står opp, og i sofaen som nå når vi venter på middagen og det ikke passer å sette seg til med pcSitter for det meste på laptopen, ellers så har jeg også iPad'en utenom mobilen.
Skal mye til at jeg blir BV løs...
Merker også jeg begynner å bli litt mindre avhengig når.
Har bare 434 innlegg hittil denne måneden etter forrige oppdatering
Samme her. Google noe når jeg lurer på noe, og ikke minst klokkeJa, jeg grep etter den når det hagla, sjekke værmelding. Sjekke klokka. Legge på lading? Bv? Bv? Bv??
Da er appen kjekk å ha jaJa, laptop på kvelden, men mobil når jeg sniker sånn mens jeg egentlig rydder, i senga før jeg står opp, og i sofaen som nå når vi venter på middagen og det ikke passer å sette seg til med pc
Du er nok
det
Jeg fikk mannen til å legge sin så jeg kunne ha den som klokke i natt ( og til å lese av tempen)Samme her. Google noe når jeg lurer på noe, og ikke minst klokkedumme dings man blir så avhengig av
![]()
Ja telefonen brukes til myeJeg fikk mannen til å legge sin så jeg kunne ha den som klokke i natt ( og til å lese av tempen)
Jeg brukte den til å Google også, da det kom en gutt inn i senga sånn i sjutida og lurte på hva de tre vise menn heter. Baltasar husket jeg, melkior husket han. (uttale kan vi, stave kan jeg sikkert ikke)
Men siste? Google. Kaspar.
Ok, så ble det snakk om hva som står i ringen min. Din "mannen sitt navn" og dagen pappa spurte om jeg ville gifte meg med ham, sa jeg. Så da måtte vi finne kalender, for hvilken DAG var det? Dato visste jeg, men dag sa jeg visst. Og da at måtte jeg vite dag. Onsdag 21.6.2006.
Ja, si det.Ja telefonen brukes til myetenk hvordan vi klarte oss før?
![]()