God bedring til den sykeGod morgen. Her har vi vært oppe i mange timer nå. Var oppe i 7 tiden. Og har vært på jobb siden halv8. Begynner å bli trett nå. Har ei med spysyken hjemme... så nå venter jeg bare at jeg skal få den i jula :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring til den sykeGod morgen. Her har vi vært oppe i mange timer nå. Var oppe i 7 tiden. Og har vært på jobb siden halv8. Begynner å bli trett nå. Har ei med spysyken hjemme... så nå venter jeg bare at jeg skal få den i jula :/
Ja har arvet noe ulltøy fra troll i de minste størrelsene! det kjennes utrolig mykt og begagelig og ha påTroll er digg
Vi hadde masse troll til kengubarnet, beste ulltøyet vi hadde.Ja har arvet noe ulltøy fra troll i de minste størrelsene! det kjennes utrolig mykt og begagelig og ha på![]()
Takk takk... spyfri enn så lenge i dag. Så nå har hun vært ute å aket litt i snøen som kom ned i går kveld. Ikke så mye snø å skryte av, men mellom 3 og 5 cm så funker detGod bedring til den syke
Så heldig dere er med snø ! Var en mm snø her å og litt snø i træran men nå regner den vekk :/Takk takk... spyfri enn så lenge i dag. Så nå har hun vært ute å aket litt i snøen som kom ned i går kveld. Ikke så mye snø å skryte av, men mellom 3 og 5 cm så funker det![]()
Her er det lite snøTakk takk... spyfri enn så lenge i dag. Så nå har hun vært ute å aket litt i snøen som kom ned i går kveld. Ikke så mye snø å skryte av, men mellom 3 og 5 cm så funker det![]()
Er egentlig bare en hard skorpe herHer er det lite snø
Så flink du erPepperkaker - check!
Ble gode!Så flink du er
Så bra!Ble gode!![]()
Er jo sååå gode nylagede og varmeSå bra!
Uff da du har det ikke lett.Ah, endelig en spyfri dag.... Og da kaster selvfølgelig mannen oppser ut til at han har fått omgangssyken, så da blir vel jeg smitta og... Men om jeg spyr ett par ekstra ganger spiller vel ingen rolle
![]()
Uff, god bedring til mannen. Håper ikke du får det du ogAh, endelig en spyfri dag.... Og da kaster selvfølgelig mannen oppser ut til at han har fått omgangssyken, så da blir vel jeg smitta og... Men om jeg spyr ett par ekstra ganger spiller vel ingen rolle
![]()