Felles skravle 2015

Takk takk... spyfri enn så lenge i dag. Så nå har hun vært ute å aket litt i snøen som kom ned i går kveld. Ikke så mye snø å skryte av, men mellom 3 og 5 cm så funker det :)
Så heldig dere er med snø ! Var en mm snø her å og litt snø i træran men nå regner den vekk :/

Da er jeg endelig tilbake på sofaen! Shopping og tur med bikkja (trim med kasting av ball i sjøen) unnagjort.. bekkenet og kroppen forøvrig klager! Sliiiiten! Håper alle har hatt en fin dag!

jeg er fortsatt ikke ferdig med kengubarnets lekerom.. Nå fikk han besøk å siden han har vrt så flink i dag såskal han fålov til å ha besøk

Ah, endelig en spyfri dag.... Og da kaster selvfølgelig mannen opp ;) ser ut til at han har fått omgangssyken, så da blir vel jeg smitta og... Men om jeg spyr ett par ekstra ganger spiller vel ingen rolle ;)

Ah, endelig en spyfri dag.... Og da kaster selvfølgelig mannen opp ;) ser ut til at han har fått omgangssyken, så da blir vel jeg smitta og... Men om jeg spyr ett par ekstra ganger spiller vel ingen rolle ;)
Uff da du har det ikke lett.
Lenge siden jeg har sette deg, hvordan går det.
Har nesten vært litt bekymret

Back
Topp