God natt til deg ogsåNå må jeg logge av. God natt alle sammen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt til deg ogsåNå må jeg logge av. God natt alle sammen!![]()
Jepp, natta!Alle legge seg nå da![]()
Alle legge seg nå da![]()
Tror det var 10.30Når er det??
Nei, vet ikke hva den heter men den var dårligVet du ikke hvilken en gang? Vi er jo nysgjerrige da.
Kor lenge varer det?Tror det var 10.30
Jepp... prøvde å legge meg men fikk ikke sove...Noen våkne?
Har du sovet for lenge i dag?Jepp... prøvde å legge meg men fikk ikke sove...
Tja... la meg da jeg kom hjem etter å ha kjørt frøkena i bhg.. har vært så trett den siste uka... er trett men greier ikke sove...Har du sovet for lenge i dag?![]()
Det er så kjedelig det. Når man er trøtt og sliten men får ikke sove!Tja... la meg da jeg kom hjem etter å ha kjørt frøkena i bhg.. har vært så trett den siste uka... er trett men greier ikke sove...
Ja... sikkert for mye som sirkler rundt i hode.. må bare prøve å koble ut ... men gidder ikke legge meg enda kjenner jeg.Det er så kjedelig det. Når man er trøtt og sliten men får ikke sove!
Du må ikke tenke så myeJa... sikkert for mye som sirkler rundt i hode.. må bare prøve å koble ut ... men gidder ikke legge meg enda kjenner jeg.
Nei... har gått bra helt til i dagDu må ikke tenke så mye![]()
Hva er det du tenker så fælt på da?Nei... har gått bra helt til i dag![]()
Fikk blodprøve svar fra legen i dag. Skal på mr på onsdag så gruer fælt om de finner noe... hadde tenkt meg litt kos fra mannen for å koble av, men han var sliten da han kom hjem så han var ikke i noe humør. Kan ikke prate så mye med han om det for han friiker helt ut og tenker kun det værste.Hva er det du tenker så fælt på da?
Må du på mr pga et spesielt svar du fikk på blodprøven? Det er ikke alltid disse mennene helt greier og være følsomme når vi trenger det, desverre! Blir ofte fort litt feil...Fikk blodprøve svar fra legen i dag. Skal på mr på onsdag så gruer fælt om de finner noe... hadde tenkt meg litt kos fra mannen for å koble av, men han var sliten da han kom hjem så han var ikke i noe humør. Kan ikke prate så mye med han om det for han friiker helt ut og tenker kun det værste.