Felles skravle 2015

Det var jo ikke bare meg da, guttungen våknet like etter meg, og "gadd ikke sove mer".
Jentungen også våkne like etter halv seks. Da hadde jeg stått opp sammen med guttungen, for tirsdager står jeg opp klokka halv seks, for å bli ferdig med alt jeg skal hjemme og dra hjemmefra tidsnok til å svømme før jobb. (svømmehallen) Det er bare andre tirsdagen jeg gjennomfører, men det er ingen dum vane dette altså

Men da er man bra trøtt på kvelden.

Noen våkne?

Tja... la meg da jeg kom hjem etter å ha kjørt frøkena i bhg.. har vært så trett den siste uka... er trett men greier ikke sove...
Det er så kjedelig det. Når man er trøtt og sliten men får ikke sove!

Ja... sikkert for mye som sirkler rundt i hode.. må bare prøve å koble ut ... men gidder ikke legge meg enda kjenner jeg.
Du må ikke tenke så mye :p

Hva er det du tenker så fælt på da?
Fikk blodprøve svar fra legen i dag. Skal på mr på onsdag så gruer fælt om de finner noe... hadde tenkt meg litt kos fra mannen for å koble av, men han var sliten da han kom hjem så han var ikke i noe humør. Kan ikke prate så mye med han om det for han friiker helt ut og tenker kun det værste.

Fikk blodprøve svar fra legen i dag. Skal på mr på onsdag så gruer fælt om de finner noe... hadde tenkt meg litt kos fra mannen for å koble av, men han var sliten da han kom hjem så han var ikke i noe humør. Kan ikke prate så mye med han om det for han friiker helt ut og tenker kun det værste.
Må du på mr pga et spesielt svar du fikk på blodprøven? Det er ikke alltid disse mennene helt greier og være følsomme når vi trenger det, desverre! Blir ofte fort litt feil...

Back
Topp