Felles skravle 2015

Det er helt utrolig hvordan jeg bare har ignorert dette etter at mailprogrammet mitt som hadde så gode regler og mappestruktur og alt fungerte så bra, ikke virket mer før sommeren.

Jeg har lastet ned på nytt, men jeg får det ikke satt opp til å fungere slik det var, og alt er liksom bare kaos, og jeg liker det slett ikke. Men å bare droppe det er ingen god løsning, når man IKKE kan stole på at det ikke gjemmer seg noe viktig innimellom her, slik jeg kunne før.

Jeg våknet også og måtte på do eller det var fordi ungen våknet. Vi har vært nødt til å vekke henne hele uka, så titt typisk at hun skal våkne på en lørdag...og vet du hva, nå er det oppdatert. Kl 04.37! Vis vedlegget 76275

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Det er typisk ja.
Men hva er det jeg ser :o nå må jeg skravle mere :p likte meg på tredjeplass!

Det er typisk ja.
Men hva er det jeg ser :o nå må jeg skravle mere :p likte meg på tredjeplass!
Hehe, du tar meg nok lett igjen der. Får nok ikke skravlet like mye i dag ;)

♡Jente 05.07.2013♡

God morgen!!

Vinterprinsesse 15.januar ♥

Ehh, gjennomgang av mailboksen lønner seg, når man har et par tusen uleste mail, og ingen kontroll på hva som ligger der
Man kan finne en faktura, f.eks, for menskoppen man bestilte før man dro på tur.
Gjennomgang av mail lønner seg ofte :) her får jeg alle mail på tlf, sletter all junk med engang. Så når jeg går inn på mailen på dataen, ingen junk :)

Hehe, du tar meg nok lett igjen der. Får nok ikke skravlet like mye i dag ;)

♡Jente 05.07.2013♡
Ikke jeg heller! Jeg skal på shopping og cafetur med to venninner. Så skal vi ha jentekveld i kveld!! Med overnatting der :)

Ikke jeg heller! Jeg skal på shopping og cafetur med to venninner. Så skal vi ha jentekveld i kveld!! Med overnatting der :)

Jeg er i utlandet og hsr slått av mobildata, så her blir det bare litt nå før jeg stikker ut i gatene og litt før jeg sovner tenker jeg:)

♡Overgangen feb/mars♡

Jeg er i utlandet og hsr slått av mobildata, så her blir det bare litt nå før jeg stikker ut i gatene og litt før jeg sovner tenker jeg:)

♡Overgangen feb/mars♡
Hvor er du? Ja da har en ikke tid til å skravle noe særlig. Kos deg på tur :)

Det blir det nok da ja :D babysnakk er kos!
Og kanskje litt babyshopping også :O Jeg som sa det var babyshop stopp!!

Er så godt å ligge i senga!! Men får kanskje begynne på morgenstellet :P Og lage meg litt frokost!! Har dere spist?

God morgen :)

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp